مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان عنوان کرد

دوران سربازی فرصت مناسبی برای رشد فضایل درونی و بیرونی

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه دوران سربازی فرصت مناسبی برای رشد فضایل درونی و بیرونی است، گفت: خدمت سربازی ایامی است که سربازان می‌توانند اندوخته‌های خود را افزایش دهند.
کد خبر: ۹۴۲۰۹۷۱
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶
دوران سربازی فرصت مناسبی برای رشد فضایل درونی و بیرونی

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علی حسنی در نشست صمییمی مسئولین سپاه ناحیه همدان با سربازان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: جوانی موهبتی است که خداوند متعال آن را یک بار در اختیار انسان قرار داده که تکرار شدنی نیست و کسی می‌تواند در عمر کوتاه مدت خود به موفقیت‌ها دست یابد و برای دیار باقی آمادگی کسب کند که از دوران جوانی خود بهره برده باشد.

وی با بیان اینکه دوران سربازی فرصت مناسبی برای رشد فضایل درونی و بیرونی است، گفت: خدمت سربازی ایامی است که سربازان جوان می‌توانند هم از لحاظ شغلی و هم از لحاظ معرفتی و اخلاقی اندوخته‌های خود را افزایش دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان افزود: شخصیت هر کسی را رفتارها و گفتارها و تفکرات وی تشکیل می‌دهد، در این ایام که مشغول به خدمت مقدس سربازی هستید، سعی کنید تمرین و ممارست داشته باشید که رفتارها و گفتارهای خود را رشد دهید تا شخصیت شما به خوبی شکل گیرد.

وی خطاب به سربازان گفت: یکی دیگر از موضوعاتی که در ایام سربازی باید آن را یاد بگیرید اطاعت‌پذیری است، کسی می‌تواند اطاعت‌پذیری در زندگی را از دیگران چه در شغل و چه در زندگی خانوادگی طلب کند که خود او در وهله اول اطاعت‌پذیر بودن را به خوبی یاد گرفته باشد.

حسنی همچنین رمز پیروزی مسلمانان نیز در اطاعت‌پذیری دانست و گفت: در صدر اسلام زمانی که مسلمانان از پیامبر مکرم اسلام (ص) اطاعت می‌کردند پیروز می‌شدند، اما به عنوان نمونه در جنگ احد که این کار به خوبی صورت نگرفت شکست در برابر دشمن حاصل کار شد، امروز نیز اگر می‌خواهیم مسلمانان در جهان بدرخشند باید از ولی امر مسلمین اطاعت شود.

در پایان مسئولین سپاه ناحیه همدان به پای سخنان سربازان نشستند و عنوان کردند: تمام توان خود را در راستای حل مشکلات سربازان به کار ببرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار