خبرهای داغ:

دفاع تمام قد رزمندگان گردان 120 امام حسین علیه السلام در برابر طوفان شن از مردم‌ نائین

رزمندگان و بسیجیان گردان 120 امام حسین علیه السلام در اقدامی خود جوش به یاری مردم گرفتار شده در طوفان شن شهرستان نائین شتافتند.
کد خبر: ۹۴۲۱۰۲۷
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر 14 امام حسین علیه السلام رزمندگان و بسیجیان گردان 120 امام حسین علیه السلام در اقدامی خود جوش به یاری مردم گرفتار شده در طوفان شن شهرستان نائین شتافتند.

فرمانده گردان ۱۲۰ حضرت امام حسین علیه السلام با اعلام این خبر گفت: در این چند روز در محور های مواصلاتی وبه خصوص محور اردکان به نایین تعدادی از هم وطنان به دلیل ورزش شدید طوفان دچار مشکلاتی شده اند که بسیجیان ورزمندگان این گردان در اقدامی خود جوش ،هماهنگی های لازم جهت اسکان این عزیزان در شهر وهمچنین تهیه اقلام ضروری همچون آب معدنی و....برای این عزیزان را نمودند

وی ضمن اعلام آمادگی کامل این گردان درامر امداد رسانی افزود: بسیج همواره ودر همه عرصه ها با مردم بوده درصورت بروز هر گونه حوادث ومشکل باتمام امکانات ازهیچ تلاشی در امر خدمت رسانی به مردم دریغ نمی کند.

دفاع تمام قد رزمندگان گردان 120 امام حسین علیه السلام در برابر طوفان شن از مردم‌ نائیندفاع تمام قد رزمندگان گردان 120 امام حسین علیه السلام در برابر طوفان شن از مردم‌ نائین

ارسال نظرات