خبرهای داغ:
نماینده ولی فقيه در استان سمنان:

جهاد تبیین در بخش اجتماعی و فرهنگی ضروری است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان : اجرای فرامین رهبری در جهاد تبیین در بخش مسائل اجتماعی و فرهنگی بیش از گذشته ضروری است
کد خبر: ۹۴۲۱۱۴۵
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ، مجمع علما و روحانیت شهرستان سمنان با هدف تشریح مسائل روز استان و کشور و هم اندیشی به منظور هماهنگی و همکاری برای تحقق اهداف و رهنمود‌های رهبری و رسیدگی به مشکلات مردم تشکیل شد.
نماینده، ولی فقیه در استان در این نشست با تبریک اعیاد شعبانیه، بهره گیری از فرصت معنوی این ماه و ایام ماه مبارک رمضان برای خودسازی بیشتر را خواستار شد.
حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی با برشمردن احادیث و روایاتی در خصوص مسئولیت‌های مدیران و زمامداران جامعه بر رعایت اخلاق و منش بزرگان دین در پذیرغتن مسئولیت‌ها و خدمت خالصانه به مردم تاکید کرد.
امام جمعه سمنان مسئله عفاف و حجاب در جامعه اسلامی را از ارکان اخلاق مداری اجتماعی و عمومی دانست و اجرای فرامین رهبری در جهاد تبیین را در بخش مسائل اجتماعی و فرهنگی بیش از گذشته ضروری دانست.
استاندار سمنان نیز در این نشست گفت: در مسائل و آموزه‌های دینی، استان سمنان همواره پیشرو بوده که نیاز است اندک موارد موجود را نیز مدیریت کنیم تادغدغه‌ای برای مردم باقی نماند.
سید محمدرضا هاشمی همزمان با روز شهید با گرامیداشت یاد و خاطره ۳ هزار شهید استان تصریح کرد: پیام شهدا این است که به معنای واقعی آموزه‌های دینی و فرهنگی را حفظ و حراست کنیم و ما مکلف هستیم برای رفع دغدغه مردم و افزایش اعتماد مردم، جهادی و شبانه روزی تلاش کنیم.
وی با تشریح عملکرد مطلوب استان در مبارزه با ویروس منحوس کرونا گفت: بیش از ۹۰ درصد مردم استان در برابر ویروس منحوس کرونا ایمن شده و واکسن دریافت کردند.
استاندار سمنان با برشمردن نتایج سفر امسال رئیس جمهوری به استان افزود: ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه تسهیلات اقتصادی از محل سفر ریاست جمهوری به استان تخصیص یافته که تا کنون بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌ها دستگاه‌های اجرایی استان در اختیار قرار گرفته است.
وی پیگیری مطالبات و مشکلات مردم را از اولویت‌های مسئولان دولت دانست و تصریح کرد: برای خدمت رسانی بهتر به مردم استان و رسیدگی به مشکلات و مطالبات آنان، ۱۸ سفر شهرستانی در استان به همراه کاروان‌های خدمت با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شده است و تاکنون با ۱۳ وزیر در راستای پیگیری مشکلات و مباحث استان دیدار و گفتگو داشتیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار