خبرهای داغ:

جلسه برنامه‌ریزی مسئولان دفاتر خبرگزاری بسیج استان سمنان+عکس

نخستین نشست مسئولان دفاتر خبرگزاری بسیج استان سمنان به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۱۸۳۱
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، ظهر امروز جلسه برنامه‌ریزی مسئولان دفاتر خبرگزاری بسیج استان سمنان در سالن جلسات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شد.

در این جلسه مسئولان و مدیران روابط عمومی سپاه نواحی هشت شهرستان استان سمنان به همراه مسئولان دفاتر خبرگزاری بسیج در این نواحی هشت‌گانه با هدف هم‌افزایی و تبادل افکار در راستای ارتقای کیفی هر چه بیشتر خبرگزاری بسیج این استان برگزار شد.

امید مظفری، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این نشست ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و هیأت همراه ایشان در سانحه هوایی اظهار کرد: این نخستین نشستی است که پس از سال‌ها با مسئولان دفاتر خبرگزاری بسیج در استان سمنان برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این نشست را هم‌افزایی هر چه بیشتر فعالان حوزه خبر و اطلاع‌رسانی در خبرگزاری بسیج استان سمنان عنوان کرد و در ادامه به ارائه گزارشی از عملکرد تولید و انتشار اخبار طی سال‌های گذشته پرداخت و گفت: خبرگزاری بسیج استان سمنان در حوزه تولید محتوا و انتشار اخبار بسیج و سپاه روند رو به رشدی داشته است و گواه این مدعا رتبه و جایگاه برتر خبرگزاری بسیج این استان در بین دیگر استان‌های کشور است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (ع) استان سمنان با اشاره به اینکه در سال 1401 بیش از 6 هزار خبر و در سال 1402 نیز بیش از پنج هزار خبر به همت و تلاش مسئولان دفاتر خبرگزاری بسیج در این استان تهیه و منتشر شده است، از عملکرد خوب و مطلوب برخی از شهرستان‌ها در این راستا از جمله شاهرود قدردانی کرد.

مظفری عنوان کرد: باید قدر فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود را دانست و از این ظرفیت‌ها در راستای ارتقای هر چه بیشتر خبرگزاری بسیج در استان سمنان استفاده بهینه شود.

وی با تأکید بر اینکه مهم‌ترین رویکرد ما در خبرگزاری بسیج اثرگذاری در جامعه به واسطه انتشار اخبار است، گفت: خبرگزاری بسیج در استان سمنان از نیروهای کارآمد و متخصصی با سابقه بیش از یک دهه فعالیت در این خبرگزاری بهره‌مند است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان به برخی برنامه‌ها و رویکردهای این معاونت اشاره کرد و گفت: دفتر خبرگزاری بسیج در مرکز استان سمنان طی هفته‌های آینده افتتاح خواهد شد و در تلاش هستیم این دفاتر را در تمامی شهرستان‌های استان سمنان راه‌اندازی کنیم.

مظفری با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای تجهیز و فراهم‌سازی امکانات اولیه مورد نیاز برای فعالان حوزه خبر در خبرگزاری بسیج استان سمنان گفت: برگزاری دوره آموزشی تخصصی ویژه دبیران و مسئولان دفاتر خبرگزاری بسیج استان سمنان در دستور کار قرار دارد چون معتقدیم برای ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین کار نیاز به آموزش و فراگیری علوم روز در حوزه خبرنگاری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار