در آستانه نوروز صورت می گیرد؛

اعزام ۲۵۰۰زنجانی به اردوهای راهیان نور

زنجان - مسئول اردویی راهیان نور سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ،گفت : طبق پیش بینی های صورت گرفته حدود 2 هزار و 500 زائر زنجانی در اردوی راهیان نور حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۹۴۲۱۲۱۹
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱

سرهنگ حسین حیدری در گفت و گو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار داشت : کاروان‌های راهیان نور با هدف آشنایی نسل جوان و آحاد مردم با ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به مناطق عملیاتی جنوب کشور برگزار می‌شود.

 

اعزام ۲۵۰۰زنجانی به اردوهای راهیان نور

وی با بیان اینکه اردوی راهیان نور دانشجویی از ۱۴ اسفند آغاز شده و تا ۲۶ اسفند‌ماه سال‌جاری ادامه دارد،تصریح کرد :در این بازه زمانی دانشجویان در 5 دوره اعزام می شوند که حدود 600 نفر در این اردو حضور خواهند داشت.

 

 

سرهنگ حیدری با اشاره به اینکه پس از پایان اعزام دانشجویان، اعزام بسیجیان پایگاه ها ،مساجد و محلات از تاریخ 26 اسفند ماه آغاز و تا 11 فروردین سال 1401 ادامه خواهد داشت ،تاکید کرد: ثبت‌نام برای این اردو در دو گروه خواهران و برادران انجام شده است.

 

 

مسئول اردویی راهیان نور سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و 500 نفر در این دوره نام‌نویسی کردند، عنوان کرد: دو دوره برای برادران و یک دوره برای خواهران برگزار خواهد شد.

 

 

حیدری با بیان اینکه بستر و فضای مناسب برای حضور خانواده‌ها در اردوی راهیان نور ایجاد شده است،بیان کرد: این فضا برای استقبال از ۴۰۰ نفر پیش بینی شده است. 

 

 

وی با اشاره به اینکه خانواده ها با خودروی شخصی  خود در اردوی راهیان نور حضور پیدا می‌کنند،اظهار داشت :در دو بازه زمانی 1 الی 2 فروردین ماه  و همچنین 6 الی  7 فروردین سال 1401 پذیرای خانواده ها هستیم.

 

 

این مسئول با اشاره به اینکه محل اسکان زائران زنجانی در خرمشهر اقامتگاه شهید باکری است، اضافه کرد: این مرکز محل اسکان زائران 16 استان است.

 

 

سرهنگ حیدری در پایان خاطر نشان کرد :طبق پیش بینی های صورت گرفته حدود 2 هزار و 500 زائر زنجانی در اردوی راهیان نور حضور خواهند داشت.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار