خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در محکومیت جنایت آل سعود و اعدام دسته جمعی شیعیان

شیعیان به خاطر حمایت از آزادی و مبارزه باظلم، ستم و استبداد و حمایت از حق گویان و مستضعفین شهره تاریخ هستند و تاریخ این گواهی را می دهد که تشیع با آبیاری از خون جوانانش به حیات و روند تکاملی خود ادامه داده است.
کد خبر: ۹۴۲۱۲۴۴
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در محکومیت جنایت آل سعود بیانه ای صادر کرد کن آن به شرح زیر می باشد:

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

این سلسله و شجره‌ی خبیثه‌ی ملعونه، دهان ها را با پول می بندند، این بندگانِ پول و بندگانِ دنیا، نمی گذارند کسی علیه‌ اینها حرفی بزند، اعتراضی بکند.

(امام خامنه ایمدظله العالی، 17/06/95)

 

شیعه در تاریخ با عدالت خواهی و قیام در برابر ظلم و ستم شناخته شده است. هویت تشیع از قیام حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در کربلا نشأت گرفته که حاضر به تسلیم در برابر ستم و ظلم و زورگویی نشد و خون پاک خود را پای نهال آزادگی و حریّت که به شیعه هویت می بخشد ریخت.

شیعیان به خاطر حمایت از آزادی و مبارزه باظلم، ستم و استبداد و حمایت از حق گویان و مستضعفین شهره تاریخ هستند و تاریخ این گواهی را می دهد که تشیع با آبیاری از خون جوانانش به حیات و روند تکاملی خود ادامه داده است.  

حکومت جنایت پیشه آل سعود در اقدامی بی سابقه در یک روز هشتاد و یک نفر را به سبک قرون وسطایی توسط جلادان خود گردن زد که از آن میان چهل و یک نفر از شیعیان قطیف بودند که به جرم اعتقاد و تشیع به شهادت رسیدند و نیز در بین شهدای شیعه کودک و نوجوان دوازده تا هجده ساله هم مشاهده می شود. سازمان های حقوق بشر و دموکراسی این جنایت را محکوم نکردند و از کنار آن رد شدند چرا که تامین منافع آمریکا و اروپا از حقوق بشر و خون انسان ها مهم تر است اما رسوایی و ننگ این جنایت بر چهره آل سعود و مدعیان حقوق بشر و دموکراسی غربی در تاریخ خواهد ماند.  دوران، دروان حکومت حاکمان ظالم، مملو از جنایات، ظلم و ستم و نادیده گرفتن حقوق انسانی علیه مخالفان است، و متأسفانه چنان مصونیتی دارند که در مقابل هیچ کس، نیازی به پاسخگویی احساس نمی کنند.

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور ضمن محکوم کردن این جنایت، این مصیبت جانکاه را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر "عجل الله تعالی فرجه الشریف"، مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، شیعیان ستم دیده و خانواده های عزادار تسلیت  و رضوان ورحمت الهی را برای آن مظلومان مسئلت دارد.

 

أللّهُمَّ اشغَلِ الظّالِمِینَ بِالظّالِمِینَ وَ اجعَلنَا مِن بَینِهِم سَالِمِین

24 اسفندماه 1400

سازمان بسیج اساتید ، طلاب و روحانیون کشور

ارسال نظرات
آخرین اخبار