فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان:

من خودم را خادم بسیجیان و خانواده شهداء و ایثارگران می‌دانم

سرهنگ بناری فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان در اولین روز کاری خود بعد از انتصاب به فرماندهی سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان به زیارت شهداء گمنام رفت و با آرمان‌های شهداء و امام شهداء تجدید بیعت کرد.
کد خبر: ۹۴۲۱۴۲۴
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، در این آئین سرهنگ غلامرضا بناری فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان، اقتدار و امنیت نظام جمهوری اسلامی را به برکت خون شهدا دانست و بر تبیین اهداف شهدا و ادامه راه آن‌ها تاکید کرد.
وی ادامه داد: خون شهیدان، باعث بقا و ماندگاری نظام اسلامی شد، پس همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید همواره در مسیر اهداف شهدا حرکت کنیم و به دنبال تحقق اهدافی باشیم که آن برای آن به شهادت رسیده‌اند.
این مقام مسئول، شهدا را مظهر ایثار و ازخودگذشتگی و خانواده شهدا را نماد صبر و شکیبایی دانست و گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا سبب خواهد شد که روحیه خدمت در مسئولان تقویت شود.
بناری، تجدید میثاق با ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا و بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب و بستن پیوند ناگسستنی با ولایت را از وظایف دینی و آرمانی همه برشمرد و اظهار کرد: خون شهیدان، باعث بقا و ماندگاری نظام اسلامی شده است و همه ما مدیون خون شهدا هستیم.
سرهنگ غلامرضا بناری تاکید کرد: ما در اینجا با شهدا عهد می‌بندیم که به وظایفمان به نحو احسن عمل کنیم و برای، ارتقاء فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و سیاسی در دشتستان از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار