خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین؛

۱۶۵ سری جهیزیه به نوعروسان جامعه هدف کمیته امداد اهدا شد

طاهری عنوان کرد: همزمان با اعیاد شعبانیه و در آستانه سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر(عج)، ۱۶۵ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۲۱۴۹۶
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، همزمان با اعیاد شعبانیه و در آستانه سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر(عج)، ۱۶۵ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین اهدا شد.

ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین در مراسم اهدای ۱۶۵ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) ۱۲۰ خدمت به خانواده های ولی نعمت تحت حمایت و نیازمندان و محرومان ارائه می کند.

ظاهری ادامه داد: ۱۲۰ خدمت کمیته امداد امام خمینی (ره) در ۱۷ سرفصل به نیازمندان و محرومان ارائه می شود که یکی از این خدمات، ارائه کمک هزینه جهیزیه و جهیزیه است.

وی اضافه کرد: ازدواج سنت حسنه الهی است که خداوند سبحان انجام آن را با برکت هایش مزین و متبرک نموده است و این ازدواج است که پایه، اساس و قوام جامعه را شکل می دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش هزینه های تأمین جهیزیه بیش از پیش نیازمند همراهی و همیاری نیکوکاران و خیران در این زمینه هستیم.

وی اعلام کرد: طی سال ۹۹ تعداد ۸۴۶ مورد جهیریه به ارزش بیش از چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و در سال جاری نیز تا کنون ۹۲۲ مورد جهیزیه به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به نوعروسان تحت حمایت اهداء شده است.

ظاهری عنوان کرد: در حال حاضر حدود ۱۰ نوعروس پشت نوبت دریافت جهیزیه داریم ولی با توجه به استمرار سنت حسنه ازدواج، این تعداد در حال افزایش است و امیدواریم با همکاری و هم افزایی با خیرین و دستگاه های ذیربط خدمت مناسب و درخور شانی به مددجویان ارائه کنیم.

وی یادآور شد: کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش می کند تا از ظرفیت های مختلف درون و برون سازمانی برای ارائه خدمت شایسته به نیازمندان و محرومان استفاده کند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها