خبرهای داغ:

اعطا کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین شاهرود به نیازمندان

شاهرود_ به همت قرارگاه جهادی شهید سلیمانی مسجد امام رضا (ع) شاهرود، به مناسبت اعیاد شعبانیه، کمک‌های مومنانه تهیه و بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان شاهرود اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۲۱۵۴۱
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴

اعطا کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین شاهرود به نیازمندانبه گزارش خبرنگار بسیج، قرارگاه جهادی شهید سلیمانی پایگاه عاشورا حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) مسجد امام رضا (ع) به مناسبت اعیاد شعبانیه، رزمایش مواسات و کمک مومنانه را با همکاری خیرین اجرا کرد که همچنان ادامه خواهد داشت.
۵۵ سبد غذایی گوشت، برنج و روغن و... به خانواده‌های نیازمند شاهرود و روستا‌های اطراف ویژه ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام (روز جوان) اهدا شد.
کمک نقدی ۹ میلیون تومانی بین نیازمندان شاهرود و روستا‌های محروم و تقدیم ۷۰۰ هزار تومان سهم سادات به سادات روستا‌های محروم و توزیع ۴۰ پرس غذای گرم و کمک ۳ میلیون ۵۰۰ هزار تومانی جهت عقد زوج جوان و انواع لباس بین نیازمندان شاهرود و روستا‌های محروم و کمک ۳۰۰هزار تومانی به بیماران مستمند اهدا گردید.
سبد غذایی و ایزولایف جهت بیماران نیازمند شاهرودی و انواع مایحتاج شب عید جهت محرومین و خرید ۱۷ سبد کالا به مبلغ ۶ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و توزیع در شاهرود، مجن، کلامو، دیزج و رویان، دهملا و.. و پرداخت ۳میلیون تومان توسط خیَِرِ و توزیع بین نیازمندان و ۲ سبد کالا و ۵۰۰ هزار تومان به نیازمندان شهر رویان و دیزج و ۱میلیون ۲۰۰هزار تومان به چند خانواده محروم جهت خرید لباس و مایحتاج عید نوروز و ارسال یک دست مبل و ۳۰ دست لباس عید برای روستا‌های محروم شهرستان سبزوار و ۳۰ پرس غذای گرم و ۲۷ بسته نان روغنی و ۶۰۰هزار تومان و توزیع انواع لباس در ۴نوبت درروستاههای:دیزج، رویان، شهرک بهشتی، انقلاب، دهملا و... و کمک نقدی ۲۰۰هزار تومانی و یک جلد کلام الله مجید و لباس عروس برای زوج جوان و کمک معیشتی ۲میلیون تومان و واریز ۴میلیون ۶۰۰هزار تومان خیرین به حساب خیریه و توزیع بین نیازمندان و ۴۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان شهر و روستا و ۵ عدد سبد کالا و ۱۰ دست لباس عید به ۱۵ خانواده نیازمند انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار