آغاز رزمایش طرح نورزی 1401 پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان

رئیس پلیس راه شمال استان از آغاز رزمایش طرح نورز 1401 در پلیس راه شمال استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۱۵۴۵
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳

به گزارش خبرنگاربسیج از زاهدان، سرهنگ "مهدی خمر " رئیس پلیس راه شمال استان با توجه به نزدیکی ایام نوروز ، اظهار داشت: پلیس راه شمال استان آمادگی کامل برای ماموریت های طرح نورز سال 1401 را دارد.
وی افزود : برابر کارشناسی به عمل آمده پیش بینی می شود در ایام نوروز امسال افزایش 50 الی 57 درصدی ترددها را نسبت به مدت مشابه سال قبل خواهیم داشت.

رئیس پلیس راه شمال استان تصریح کرد : در طرح نوروزی سال 1401 بیش از سه هزار نیرو اعم از پلیس راه، راهور، عوامل انتظامی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، اورژانس، جمعیت هلال احمر ، شرکت امداد جاده ای ، آتش نشانی، هواشناسی، بیمه، میراث فرهنگی و گردشگری و .... در این طرح مشارکت خواهند داشت.

وی همچنین شاخص های عملکرد پلیس راه شمال استان را در نوروز 1401؛ مدیریت ترافیک و تسهیل در ترددها و همچنین کاهش حوادث، تصادفات و خسارات ناشی از آن است دانست و بیان نمود : آنچه که برای ما مهم است این است که حتی یک کشته نیز در تصادفات رانندگی زیاد است .

سرهنگ خمر در پایان اظهار داشت : سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ و حرکات مارپیچ استفاده از تلفن همراه بیشترین علل در وقوع تصادفات در جاده های استان بوده و عدم رعایت قوانین راهمایی و رانندگی در جاده ها خط قرمز پلیس می باشد و پلیس با شدت با این گونه تخلفات برخورد خواهد کرد.

ارسال نظرات