سردار شفائی در جمع گروه جهادی شهید محمد زاده:

کمک جهادگران و خدمت به محرومین نوعی جهاد است

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: کار جهادی با نگاه فرهنگی همت و تلاش جهادگران بسیجی ماندگار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۲۱۷۲۳
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد شفائی در جمع گروه جهادی شهیدمحمد زاده که به منطقه مهرستان اعزام شدند ضمن تشکر از فعالیتهای ارزشمند این گروه جهادی گفت: خدا را بایدشاکر بود که در این عصر و مقطع تاریخ، به ما نعمت حیات در سایه نظام اسلامی را داده است .

وی کار جهادی را عنایت خاص الهی دانست که خداوند متعال به بندگان جهادگر اعطا کرده و تلاش و فعالیت بیشتر را شکر این نعمت دانست.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: فلسفه خلقت، انسان سازی است که در سایه توجه به مباحث معنوی و اعتقادی و عدم غفلت از اعمال به دست می آید.

سردار شفائی تصریح کرد: کارهای جهادی کمک به هم نوعان، ایجاد آبادانی و...زمانی موثر است که در کنار آن به مقوله مهم انسان سازی نیز پرداخته شود .

این مقام مسئول ادامه داد: کاری که شما جهادگران بسیجی انجام می دهید قطعا نیت رضای الهی در آن است پس مراقب باشید منتی بر کسی نگذارید، این توفیق الهی به شما فرصتی برای ساخته شدن است.

وی ادامه داد: هر عمل جهادی در هر زمینه ای محرومیت زدایی، فعالیتهای عمرانی، تلاش های بهداشتی را با نگاه فرهنگی انجام دهید یعنی فرهنگ سازی کنید. زیرا؛ با نگاه فرهنگی همت و تلاش شما ماندگار خواهد شد.

وی تصریح کرد: اگر گروه جهادی با هر اقدامی پیوست فرهنگی تعریف کند، اقدام آن گروه ماندگار می شود.

وی در ادامه یکی از معضلات استان علیرغم ظرفیت های نامحدودی که در عرصه های متعدد وجود دارد فرهنگ دانست که در حوزه فرهنگ باید کار کرد، تصریح کرد: حضرت آقا جهاد را به شایستگی تبیین فرمودند،و این اقدامات گروه های جهادی به منظور خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان هم به نوعی جهاد است.

سردار شفائی سلامت جهادگران را بسیار مهم دانست و گفت:
ضمن اینکه متولیان و مسئولین قرارگاه هم باید به مسئله سلامت گروههای جهادی همت کنند شما هم باید به این موضوع توجه خاصی داشته باشید.

وی در ادامه گفت: آموزه های دین اسلام درباره کمک به هم نوعان بسیار غنی است که توجه به گوشه ایی از آنها راه کمال را تا نهایت برایمان می گشاید.

وی با ارزشمند دانستن فعالیتهای جهادی گفت: آنچه فعالیتهای جهادی را بیش از پیش ارزشمند می سازد نیت خالصانه و سیر الهی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار