خبرهای داغ:
حجت الاسلام محمدی؛

یاد و راه نورانی شهدا هیچگاه فراموش نمی‌شود

مسئولین شهرستان بن و شهر وردنجان با حضور درگلزارشهدای به مقام شامخ شهدای والامقام ادای احترام کردند.
کد خبر: ۹۴۲۱۵۵۹
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه وردنجان گفت: هر مجلسی به نام شهدا برگزار می شود، میزبانان آن مجلس، شهدا هستند، یاد و راه نورانی شهدا هیچگاه فراموش نمی‌شود، باید این مسیر نورای که شهدا انتخاب کردند به نسل جوان امروزه و نسلهای بعدی منتقل شود.

حجت الاسلام علی محمدی گفت:  عزت و اقتدار کشور ما به برکت خون شهدا است و همه ما موظف هستیم حافظ و نگهدار ارزش‌های والای اسلام ناب و انقلاب اسلامی باشیم.

این مقام مسئول اظهار داشت: خانواده معظم شهدا چشم و چراغ کشور هستند و همه ما مدیون صبر و استقامت این عزیزان هستیم، پدران، مادران و همسران شهدا بهترین عزیزان را با افتخار به جبهه ها فرستادند تا از اسلام ناب حراست و  اقتدار کشور  حفظ کنند.

حجت الاسلام محمدی گفت:امروز ادامه دهندگان راه شهیدان، جوانانی هستند که با امید و نشاط در مسیر نورانی شهیدان گام می‌گذارند و دشمنان  انقلاب اسلامی در برابر اراده‌های فولادین خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران ، مردم متدین و مقتدر ایران اسلامی حرفی برای گفتن ندارند و در مقابل عظمت جمهوری اسلامی ایران عاجز و ناتوان هستند.

دراین مراسم فرماندار ، مدیر بنیادشهید وامور ایثارگران، جمعی از مسئولان شهرستان بن،همچنین شهردار واعضای شورای اسلامی وردنجان حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار