بازدید فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) از ستاد عتبات عالیات شهرستان آبادان

فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر بمناسبت میلاد امام زمان (عج) از ستاد عتبات عالیات شهرستان آبادان بازدید کرد.
کد خبر: ۹۴۲۱۵۷۸
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،سردار یدالله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر در بازدید از ستاد عتبات  عالیات شهرستان آبادان بمناسبت میلاد امام زمان(عج) افزود: وظیفه خطیر و سنگینی بر عهده ستاد بازسازی عتبات عالیات است تا در حرم های مطهر ائمه اطهار (ع) طرح‌هایی با رنگ و لعاب معنوی و ارزشی اجرا کنند.

 

سردار کشاورز به احداث صحن حضرت زهرا (س) و عقیله بنی هاشم در نجف و کربلا اشاره کرد و گفت: خدماتی که جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق و عتبات عالیات انجام داده، اقدامات ماندگار و ارزشمندی است که زمینه رفاه و آسایش عزاداران و زائران حرمین شریف را در کشور عراق فراهم کرده است.

 

وی تصریح کرد: دشمنان مکتب اسلام و اهل بیت همواره سعی می‌کنند تا در مسیر احیا، بازسازی و توسعه عتبات عالیات خللی ایجاد کنند در حالی که مردم ایران با کمک‌ها و جمع‌آوری نذورات همواره در این راه پیشقدم بودند.

 

سردار کشاورز خاطرنشان کرد: حرکت‌های معنوی همواره آثار پر خیر و برکتی را به همراه دارد و ضروری است در احیا و بازسازی عتبات عالیات به یک اقدام مؤثر همراه با ثمره معنوی و ارزشی دست بزنیم.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات