فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر

سربازان مایه افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق علیه السلام استان بوشهر گفت: سربازان مایه افتخار و مباهات نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
کد خبر: ۹۴۲۲۱۵۲
|
۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۵

سربازان مایه افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار یدالله کشاورز در دیدار با سربازان تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق علیه السلام به مناسبت تحویل سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: نگاه به مقوله سربازی به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و هدایت‌ها و تأکیدات حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی کاملاً عوض شد تا جایی که از خدمت سربازی به عنوان یک خدمت مقدس و نوعی فداکاری برای کشور عزیزمان یاد می‌شود.
وی تصریح کرد: خدمت سربازی یکی از ارکان دفاعی کشور برای حفظ و صیانت از نظام دینی انقلاب اسلامی است که به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) از اوجب واجبات بوده و این افتخار علاوه بر وظیفه به مثابه عبادت نیز به شمار می‌رود.
این مقام مسئول یادآور شد: خدمت سربازی از دیدگاه رهبری معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز، خدمت واقعاً مقدسی است به طوری که سربازان هم در جنگ و هم در صلح در صف اول نیاز‌های ملت و کشور قرار دارند که لازم است همه خانواده‌ها و تک تک جوانان اهمیت آن را درک کنند و با شور و علاقه به سمت آن بشتابند.
فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق علیه السلام ادامه داد: واژه سربازی در ساختار نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مفهوم عمیق و باارزشی برخوردار است و سربازان وظیفه از مهمترین مؤلفه‌های قدرت و اقتدار سپاه پاسداران و از ارکان تعیین کننده آن به شمار می‌روند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار