خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه شاهرود:

تهیه و توزیع ۴۰۰۰ بسته معیشتی در اعیاد شعبانیه شاهرود

شاهرود_ مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود از تهیه و توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی به همت گروه‌های جهادی و موسسات خیریه و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به مناسبت اعیاد شعبانیه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۱۶۳۵
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳

تهیه و توزیع ۴۰۰۰ بسته معیشتی در اعیاد شعبانیه شاهرودسیدحسین میرکریمی در گفتگو با خبرنگار بسیج با گرامیداشت اعیاد شعبانیه با اشاره به رزمایش مواسات و کمک مومنانه در این ایام جشن و سرور اهل بیت (ع) با بیان اینکه در این ایام بیش از ۴ هزار بسته معیشتی در سطح شهرستان شاهرود توزیع شده است، افزود: این بسته‌ها به همت بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی سپاه ناحیه شاهرود، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، موکب مصباح الهدی و موسسه خیریه ام ابی‌ها و آبشار عاطفه‌ها و دفتر حمایت از زندانیان تهیه و توزیع گردید.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود گفت: بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در این ایام ۱۴۵۰ بسته و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۱۰۰۰ بسته و موکب مصباح الهدی ۵۰۰ بسته و موسسه ام ابی‌ها ۶۰۰ بسته و آبشار عاطفه‌ها ۳۰۰ بسته و دفتر حمایت از زندانیان ۱۵۰ بسته بین خانواده‌های کم برخوردار در سطح شهرستان توزیع کرده اند.

میرکریمی ادامه داد: این بسته ها شامل برنج و روغن و حبوبات و... به ارزش ۲۵۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان بوده است.
او با تاکید بر تداوم این حمایت‌ها افزود: در ایام عید نوروز نیز گروه‌های جهادی در راستای کمک مومنانه فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام خواهند داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار