خبرهای داغ:

شکوفه‌باران کمک‌های مومنانه در بهار همدلی / توزیع 12000 بسته معیشتی در بین نیازمندان

در آستانه فرارسیدن سال جدید 12000 بسته معیشتی در بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۲۱۷۱۱
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۸

به  گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ مهدی کاشفی جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از توزیع 12000 بسته معیشتی در بین نیازمندان استان در آستانه فرارسیدن سال جدید خبر داد.
وی با بیان اینکه تاکنون در ایام کرونا بیش از 375 میلیارد تومان کالا و خدمات در بین نیازمندان استان توزیع شده است افزود: با شیوع کرونا در ایران و سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر مواسات و همدلی و کمک مومنانه، رزمایش کمک مومنانه از اردیبهشت ماه سال گذشته همزمان با سراسر کشور در استان سمنان هم آغاز شد و در این راه از همه ظرفیت ها در جهت خدمت رسانی به نیازمندان استفاده کردیم.
مهدی کاشفی با بیان اینکه این 12000 بسته معیشتی به همت گروه های جهادی، اقشار و پایگاه های مقاومت بسیج، خیرین و مردم نیکوکار تهیه و توزیع شده است اظهار داشت: هر بسته معیشتی شامل 15 قلم کالای مورد نیاز خوراکی نظیر برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، چای، رب و ... می باشد.
جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان با بیان اینکه ارزش هر بسته معیشتی بیش از 450 هزار تومان است تصریح کرد: نهضت کمک های مومنانه از جمله اقدامات انقلابی، جهادی و مردمی بوده و امروز نیز محرومیت زدایی و کمک مومنانه به یک ضرورت در کشور تبدیل شده است.
مهدی کاشفی کمک مومنانه را نهضت عظیم همدلی دانست و افزود: مردم در این شرایط سخت اقتصادی با انجام کمک مومنانه نهضتی عظیم برای کمک رسانی به یکدیگر خلق کردند که جای بسیار قدردانی دارد.
وی افزود: با ایجاد نهضت فراگیر مساوات، احسان و کمک مومنانه، قرارگاه محرومیت زدایی با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها و با حمایت گسترده اقشار مختلف مردم، خیرین و با هم افزایی نهاد‌های انقلابی نهضت کمک مومنانه را با تمرکز بر رسیدگی فوری به اوضاع اقتصادی و معیشتی محرومین و نیازمندان راه اندازی کرده و این روند همچنان برای کمک رسانی ادامه خواهد داشت.
مهدی کاشفی افزود: تقویت همبستگی و همدلی میان آحاد مردم برای ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری و به تعبیر مقام معظم رهبری «کمک های مومنانه» به اقشار نیازمند جامعه، از جمله الزامات راهبردی برای برون رفت از تبعات اجتماعی و اقتصادی بحران کرونا محسوب می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار