مسئول پایگاه مبارکه شهرستان بهار خبر داد

دیدار بسیجیان پایگاه مبارکه بهار با خانواده شهید «فیض اله طورجی»

بهار-مسئول پایگاه مبارکه شهرستان بهار از دیدار بسیجیان این پایگاه با خانواده شهید «فیض اله طورجی» به مناسبت بزرگداشت روز شهدا خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۱۷۴۵
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰

فاطمه شجاعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با بیان اینکه شهدا برای تحقق آرامش امروز ما از گران‌بهاترین سرمایه خود گذشتند، اظهار کرد: شهدا با حضور در جنگ تحمیلی در برابر تجاوز دشمنان ایستادند و از مرز و بوم کشوردفاع کردند و با دادن خون خود به دشمنان اسلام نشان دادند در جایی که به اعتقادات و ارزش‌های اسلامی بی‌احترامی شود حاضرند از والاترین و شیرین‌ترین سرمایه خود یعنی جانشان بگذرند و قدمی از آرمان و اهدافشان که در اسلام تعیین شده کوتاه نیایند.

وی افزود: امروز بزرگداشت مقام شهدا تلنگری بزرگ برای ما است که هر سال جدید را با یک بیعت مجدد با شهدا‌ی انقلاب اسلامی آغاز کنیم.

مسئول پایگاه مبارکه شهرستان بهار عنوان کرد: همزمان با روز بزرگداشت شهدا بسیجیان پایگاه مبارکه حوزه حضرت خدیجه (س) با خانواده شهید «فیض اله طورجی» در روستای رباط دیدار کردند.

وی افزود: در راستای طرح شهید «حاج قاسم سلیمانی» و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز سرکشی از نانوایی روستای رباط توسط خواهران بسیجی پایگاه انجام شد و در این بازدیدها با تاکید بر رعایت فاصله اجتماعی و رعایت بهداشت از نانوایان درخواست شد تا با توجه به شیوع بیماری امیکرون از ماسک استفاده کرده و از اجتماع در نانوایی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار