جهاد تبیین موجب تقویت امید در جامعه و خنثی کردن تبلیغات دشمن می شود 

دامغان_ مصطفی رسولی نژاد استاد حوزه در نشست سیاسی پایوران سپاه ناحیه شهرستان دامغان با موضوع جهاد تبیین گفت: جهاد تبیین موجب تقویت امید در جامعه و خنثی کردن تبلیغات دشمن می شود. 
کد خبر: ۹۴۲۱۸۵۶
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، مصطفی رسولی نژاد استاد حوزه در نشست سیاسی با موضوع جهاد تبیین با حضور پایوران و سربازان سپاه ناحیه شهرستان دامغان در محل حسینیه شهدای گمنام سپاه شهرستان بیان کرد: جهاد تبیین موجب تنویر افکار می شود و همه باید در تحقق مطالبه رهبر معظم انقلاب در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی مؤثر و هدفمند عمل کنیم. 

رسولی نژاد گفت: خنثی کردن تبلیغات دشمن و تقویت امید در جامعه با جهاد تبیین و بیان پیشرفت ها و توانایی‌های حکومت اسلامی میسر می شود.

وی با اشاره به احاطه رسانه‌ای‌ غرب و دشمنان بر فضای تبلیغی و رسانه‌ای افزود: عمده قدرت رسانه‌ای جهان در دست یهودیان است که در پروتکل 24 گانه دانشوران یهود آمده است «دشمنان ما نباید رسانه‌ای در اختیار داشته باشند که به وسیله آن انديشه‌های خود را بروز دهند. در غیر این صورت باید عرصه را چنان بر آنان تنگ کنیم که نتوانند از طریق این رسانه به ما حمله کنند. هیچ خبری به هیچ کجا فرستاده نمی شود مگر اینکه ما اجازه داده باشیم . برای دستیابی به این خواسته باید بر رسانه‌های خبری - که تعدادشان در جهان کم است - سیطره داشته باشیم. در آن صورت تنها خبرهایی که ما انتخاب می کنیم ، به گوش جهانیان می رسد.» 

رسولی نژاد گفت: این تنها گوشه ای از تفکرات حاکم بر رسانه‌های جهان است و جهاد تبیین راهکار مقابله با این تفکرات می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار