خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

موضع سپاه در انتصاب ها روشن است/ سپاه یک نفر نیست، متشکل از ۴۰ هزار شهید کادر است

سردار رفیعی آتانی بیان کرد: در حضور حاضران در جلسه عرض می‌ کنم که موضع سپاه در انتصاب ها روشن است. ما با آبروی سپاه آبرو گرفتیم. سپاه یک نفر نیست بلکه متشکل از ۴۰هزار شهید کادر است.
کد خبر: ۹۴۲۱۹۵۱
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱

قزوین- به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ سردار سرتیپ رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در آیین تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان قزوین که در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد بیان کرد: در حضور حاضران در جلسه عرض می‌ کنم که موضع سپاه در انتصاب ها روشن است. امروز برادر عزیزی را به دستگاه اجرایی مامور کردیم. او صدای رسای رسالت پاسداری و مهمان صادق دولت است. سپاه از او پشتیبانی خواهد کرد. اطمینان داریم که با اندوخته خود در مجموعه سپاه رسالت پاسداریش را به کمک دولت می آورد.
 
سردار رفیعی در ادامه یادآور شد: ما با آبروی سپاه آبرو گرفتیم. سپاه یک نفر نیست بلکه متشکل از ۴۰ هزار شهید کادر است. یک نسل سپاه بعد از پایان جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند. حاضریم ۴۰ هزار شهید شویم و شما مردم عزیز چله های انقلاب را جشن بگیرید.

وی افزود: خوشحالیم که عضوی از سپاه پاسداران مهمان صادق دستگاه اجرایی و دولت شده است. آنچه که در توانمان بوده برای کمک به دولت خدمتگزار و اعتلای مردم عزیزمان بکار می‌بندیم. هیچ تفسیر و تحلیلی غیر از این در مورد این ماموریت از طرف سپاه وجود ندارد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان ضمن تقدیر از تلاش های محمد شفیعی، فرماندار سابق شهرستان قزوین گفت: حضور فعال مسئولین خصوصا وی را در حوادث ۸ ماه اخیر  به ویژه سیل منطقه الموت شرقی دیدیم. وی با ظرفیت و اختیاری که داشت از خدمت جهت رفاه و کمک به مردم فروگذار نکرد.

انتهای پیام/۱۰۱۱
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها