با کاروان نور؛

فرمانده سپاه کربلا: زائران راهیان نور در مسیر تمدن نوین اسلامی گام بر می‌دارند

ساری-فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه زائران راهیان نور در مسیر تمدن نوین اسلامی گام بردارند، گفت: راه و خون شهدا تضمین کننده انقلاب وبرطرف کننده آسیب‌ها و مشکلات در جامعه است.
کد خبر: ۹۴۲۱۹۹۰
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲

فرمانده سپاه کربلا: زائران راهیان نور در مسیر تمدن نوین اسلامی گام بر می‌دارند

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سیاوش مسلمی عصر امروز در حاشیه بازدید از منطقه عملیاتی اروندکنار و در گفتگو با خبرنگار اعزامی بسیج مازندران به مناطق عملیاتی جنوب، ضمن تبریک سالروز ولادت امام زمان (عج) و پیشاپیش تبریک سال نو، با اشاره به حضور پرشور مردم در راهیان نور، گفت:حضور مردم عزیز در این یادمان‌ها به چند منظور است، اینکه بدانیم غیرت دینی، ایثار و دیانت رزمندگان برای چه بود و ایا این ویژگی‌ها متعلق به دفاع مقدس است و یا این غیرت و دلدادگی و ایثار وجهاد میتواند در تمام ابعاد انقلاب اسلامی و در همه عرصه‌های اقتصادی و سیاسی و فرهنگی و... نمود داشته باشد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه مردم سال نو را در مکانی که رزمندگان دفاع مقدس در اینجا لحظات بیادمادنی برای میهن عزیز خلق کردند، شروع می‌کنند، افزود:حضور در این یادمان‌ها و رسیدن به آنچه که شهدا، جانبازان و رزمندگان در آن شرایط سخت حضور پیدا کردند، یک رهاورد بسیار خوبی برای آحاد مردم دارد.

سردار مسلمی در ادامه تاکید کرد: اگر ما در هشت سال با دست خالی و با غیرت دینی و ایمان توانستیم از مملکت دفاع کنیم پس می‌شود با غیرت دینی و با ایمان و ارزش‌های والای اسلامی خیلی از آسیب‌های امروز جامعه که توسط دشمنان رقم میخورد را برطرف کنیم.  

فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در راهیان نور هرکسی به نوعی بر اساس دلدادگی خود در مناطق حضور پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: زائران راهیان نور در اینجا مشاهده می‌کنند رزمندگان چگونه و با چه وسیله ای از میهن دفاع کردند.

سردار مسلمی با تصریح بر اینکه  غیر از ایستادگی و غیر از دلدادگی و عشق به شهدا، درسی از حضور در این یادمان‌های عملیاتی نمی‌گیریم، اضافه کرد: در همین اروند خروشان رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا دل به دریا زدند و با غیرت دینی و عشق به امام حسین (ع) در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با اشاره به اینکه امروز جوانان و زنان و مردان و غیرتمند ایرانی در این یادمان‌ها حضور پیدا می‌کنند تا در مسیر تمدن نوین اسلامی گام بردارند، تصریح کرد: با وجود همه مشکلات و سختی‌ها که در کشور وجود دارد، همه آن‌ها که دل در گرو انقلاب دارند، دوباره برای زیارت به مقتل شهدا می‌آیند تا راه شهدا را ادامه دهند.

سردار مسلمی راه و خون شهدا را تضمین کننده انقلاب وبرطرف کننده اسیب‌ها در جامعه دانست و افزود:مردم در این یادمان‌ها حضور پیدا می‌کنند تا یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارند و اینجا یاد میگیرند که کشور را در مقابل اسیب‌ها نگه دارند تا ایران عزیز استوار و پایدار و با عزت در دنیا سربلند باشد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار