خبرهای داغ:
امیر واحدی:

حرکت راهیان‌نور مانع تحریف آرمان‌ها و رشادت‌ها می‌شود

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: راهیان نور یکی از عرصه‌های تحقق جهاد تبیین است، این حرکت عظیم از فراموشی رشادت‌های رزمندگان و تحریف جلوگیری کرده و تک‌ تک ما برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب درخصوص جهاد تبیین تلاش می‌کنیم.
کد خبر: ۹۴۲۲۰۳۷
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی امروز در آئین افتتاح بیستمین‌ نمایشگاه هوایی دزفول در پایگاه چهارم شکاری، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب همواره پشتیبان و حامی راهیان نور بوده‌اند که ما هم در راستای لبیک به فرمان ایشان مبنی بر جهاد تبیین، نمایشگاه هوایی دزفول را برپا کرده‌ایم.

وی عنوان کرد: راهیان نور یکی از عرصه‌های تحقق جهاد تبیین است، این حرکت عظیم از فراموشی رشادت‌های رزمندگان و تحریف جلوگیری می‌کند و 
تک‌ تک ما برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب درخصوص جهاد تبیین تلاش می‌کنیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دزفول و اندیمشک ۲ شهر قهرمان و مقاوم ایران اسلامی هستند که در مقابل دشمن بعثی ایستادند.

واحدی با تاکید بر اینکه باید مسیر پر نور شهدا را ادامه داد، بیان کرد: وحدت و یکپارچگی کلید موفقیت نظام مقدس اسلامی ایران است. 

وی تاکید کرد: غیورمردان و تیزپروازان نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس به قلب دشمن زدند و این دوران را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار