خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ خبر داد

دستگیری ۱۶ متهم در کبودراهنگ

کبودراهنگ -فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ از دستگیری ۱۶ متهم در تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۲۰۵۱
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸

نبی شکرویسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان کبودراهنگ ۱۶ متهم دستگیر شدند.

وی افزود: با توجه به آغاز طرح نوروز ۱۴۰۱ و افزایش ایجاد امنیت در سطح حوزه انتظامی شهرستان، طی ۲۴ ساعت گذشته با مشارکت یگان‌های انتظامی شهرستان کبودراهنگ، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان به مرحله اجرا در آمد ونتایج خوبی هم حاصل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ تصریح کرد: در اجرای این طرح، دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه و مقدار ۱۴ گرم انواع مواد مخدر کشف و تعداد دو نفر سارق موتورسیکلت، سه خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر و پنج نفر دارای حکم جلب، سه نفر سارق مزارع و سه نفر سارق اماکن خصوصی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: در اجرای این طرح تعداد ۱۵ دستگاه انواع وسایل نقیله متخلف نیز توقیف و اعمال قانون شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار