نماینده مردم اردکان:

مسئولان شعار سال را دستور کار خود قرار دهند/تولید دانش بنیان؛ کلید عبور از گردنه های سخت اقتصادی

دشتی اردکانی گفت: مسئولان باید با توجه به فرمان بسیار راهبردی امسال تولید دانش بنیانی که زمینه اشتغال پایدار را برای ملت ایجاد می کند را از هم اکنون در دستور کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۴۲۲۱۴۸
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، محمدرضا دشتی اردکانی نماینده اردکان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به سال تولید دانش بنیان و اشتغال زایی اظهار کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب در آغاز سال نه تنها آرامشی به مردم داد بلکه قوت قلبی برای مسئولان بود و از وجود چنین رهبر فرزانه و حکیمی خداوند را سپاسگزاریم.

دشتی اردکانی با بیان اینکه خروج از همه گردنه‌های سختی که دشمن برای اقتصاد و معیشت مردم این کشور ساخته اند چیزی جز تولید نیست افزود: یکی از بدیهی‌های سال گذشته تنگ بودن معیشت مردم بود مسئولان باید با توجه به فرمان بسیار راهبردی امسال تولید دانش بنیانی که زمینه اشتغال پایدار را برای ملت ایجاد می‌کند را از هم اکنون در دستور کار خود قرار دهند چراکه تولید اگر برپایه دانش و علوم نباشد نه تنها پایدار نخواهد بود بلکه نتیجه عکس و بی اعتمادی مردم به تولید داخلی را رقم می‌زند.

نماینده مردم اردکان ابراز کرد: شرکت‌های دانش بنیان هم باید با ارتقای علوم خود و بهره گیری از بروزترین فنون، ضمن افزایش کیفیت محصول، بازار داخلی را بی نیاز و بازار‌های خارجی را فتح کنند.

وی خاطرنشان کرد: امید در دل همه ملت و مسئولان روشن است که سال جدید سالی متفاوت، بسیار خوب همراه با گشایش‌های فراوان خواهد بود چراکه با تاکید رهبر معظم انقلاب به قوای سه گانه، مصوبات مجلس و تصمیمات دولت مسیر برای آینده کشوری امیدوار فراهم خواهد شد.

دشتی با بیان اینکه بخشی از گشایش کشور در بی اثر کردن تحریم هاست عنوان کرد: ظرفیت کشور ظرفیت بی بدیل است که شاید در کشور‌های دنیا وجود نداشته باشد از منابع طبیعی گرفته تاسرمایه‌های انسانی که با نگاه ویژه امسال می‌تواند انچه ایده آل یک کشور است را رقم بزند لذا می‌طلبد مسئولان جدی‌تر از گذشته نسبت به عملیاتی کردن این فرمان همت داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار