مسئول بسیج اصناف سپاه روح الله استان مرکزی خبر داد

سازماندهی ۲۰۰ بازرس بسیجی بر بازار شب عید در استان مرکزی/ شناسایی ۱۵۰ کاسب امین برای توزیع اقلام اساسی در اراک

فراهانی گفت:با توجه به ایام پایانی سال طرح تشدید نظارت ها از تولید تا توزیع اقلام اساسی در دستور کار بسیج اصناف استان قرار گرفته و با مشارکت سازمان جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، سازمان صمت و سایر دستگاه ها ایفای نقش می کنیم که در استان مرکزی تاکنون بیش از ۲۰۰ بازرس بسیجی به جهاد کشاورزی ، اتاق اصناف و اداره صمت برای طرح تشدید نظارت ها معرفی شده اند و آمادگی برای افزایش بازرسین وجود دارد.
کد خبر: ۹۴۲۲۱۸۹
|
۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛محمد فراهانی مسئول بسیج اصناف سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز در حاشیه نشست هیئت اندیشه ورز بسیج اصناف استان مرکزی اظهار کرد: یکی از مهمترین رسالت های اصناف و بازاریان تحقق جهش تولید در بخش های مختلف اقتصادی است و بسیج اصناف با رویکرد حمایتی و رفع موانع تولید این مسئله را با قوت دنبال می کند و در راستای تحقق این مسئله در طول سال برنامه های مختلفی در دستور کار دارد.

وی افزود: پای کار آوردن ظرفیت های مردمی و ترویج روحیه جهادی و انقلابی از نیازهای مهم امروز در مواجه با مشکلات است و بسیج اصناف در طی این سال ها با این رویکرد توانسته بسیاری از تهدیدات را به فرصت تبدیل کند.

سرهنگ فراهانی بیان کرد: خدمت صادقانه به مردم، تحقق جهاد اقتصادی، تلاش برای رفع موانع تولید و توزیع، نظارت از زنجیره تولید تا توزیع کالا از مهمترین اهداف بسیج اصناف است و اصناف به عنوان خط مقدم تحقق شعار سال، نقش مهمی بر عهده دارند.

وی با اشاره به برنامه های این سازمان در ایام پایانی سال گفت: با توجه به ایام پایانی سال طرح تشدید نظارت ها از تولید تا توزیع اقلام اساسی در دستور کار بسیج اصناف استان قرار گرفته و با مشارکت سازمان جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، سازمان صمت و سایر دستگاه ها ایفای نقش می کنیم که در استان مرکزی تاکنون بیش از ۲۰۰ بازرس بسیجی به جهاد کشاورزی ، اتاق اصناف و اداره صمت برای طرح تشدید نظارت ها معرفی شده اند و آمادگی برای افزایش بازرسین وجود دارد.

 مسئول بسیج اصناف سپاه روح الله استان مرکزی افزود: کارگاه های آموزشی بازرسین برای تشدید نظارت ها بر زنجیره تولید تا توزیع اقلام اساسی برگزار و کارت های آنها نیز صادر شده و به شکل جهادی و تمام وقت برای خدمت رسانی در صحنه هستند.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات مهم بسیج اصناف اجرای نهضت کمک مومنانه و طرح شهید سلیمانی است که علاوه بر توزیع بسته های معیشتی در بین افراد آسیب دیده از کرونا خدمات مختلفی با مشارکت خیرین و سایر دستگاه ها انجام می شود.

سرهنگ فراهانی اضافه کرد: در راستای اجرای تفاهم نامه دولت با سازمان بسیج برای کنترل و نظارت بر اقلام اساسی تاکنون بیش از ۹ هزار نفر ساعت خدمات توسط بسیجیان اصناف انجام شده و این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان نیز با قوت ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به طرح کاسبان امین بیان کرد: در راستای تامین اقلام اساسی طرح کاسبان امین در دستور کار بسیج اصناف قرار گرفت که اجرای این طرح موفق همواره خیرات و برکات فراوانی برای شرایط حساس داشته و در این ایام بیش از ۱۵۰ کاسب امین در اراک نقش آفرینی می کنند و در سطح شهرستان ها نیز این طرح اجرایی می شود.

مسئول بسیج اصناف سپاه روح الله استان مرکزی افزود: با توجه به ایام پایانی سال و آغاز ماه مبارک رمضان با کمک اتاق اصناف و کاسبان امین نمایشگاه به وسعت ایران و ضیافت در دستور کار قرار گرفته تا در راستای توزیع اقلام اساسی به مردم خدمات لازم ارائه شود.

وی خاطر نشان کرد: در راستای محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مناطق محروم و حاشیه نشین ۷ گروه جهادی تخصصی در استان سازماندهی شده که از عمده واحدهای صنفی در این گروه ها حضور دارند و به مردم خدمت رسانی میکنند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار