مسوول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام؛

مسافران یادمان های دفاع مقدس در سامانه ره نور ثبت نام کنند

مسوول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: امسال علاوه بر کاروان های راهیان نور، خانواده ها با ثبت نام در سامانه ره نور می توانند از قبل جای اسکان و تغذیه خود را تعیین و سپس با ماشین شخصی خود به مناطق عملیاتی مسافرت کنند.
کد خبر: ۹۴۲۲۳۴۲
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،سرهنگ عارف یاسمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این سامانه برای ارائه خدمات به مسافرانی طراحی شده که به صورت خانوادگی و با خودوری شخصی خود اقدام به مسافرت و زیارت یادمان ها می کنند. 

وی ادامه داد: یادمان های دفاع مقدس استان بعد از ۲ سال پذیرای راهیان نور و گردشگران نوروزی است. 

یاسمی افزود: یادمان های شاخص استان تا اول ماه رمضان آماده گردشگران نوروزی و کاروان های راهیان نور از نقاط مختلف کشور و استان ایلام است. 

وی یادآور شد: یادمان های شرهانی، منطقه عملیاتی والفجر یک و شهید باقری در شهرستان دهلران، سه راهی جندالله میمک و قلاویزان در شهرستان مهران پدیرای زائران هستند. 

یاسمی ادامه داد: پنج اردوگاه سیدالشهدا (ع)، قرارگاه حضرت امیر(ع)، محرم و اربعین استان ایلام و شهید مسعودیان اهواز محل استقرار و اسکان زائران است.  

وی اضافه کرد: در همه یادمان ها راوی آموزش دیده یا پیشکسوت دفاع مقدس و خادم بومی و غیربومی حضور دارند. 

به گزارش خبرگزاری بسیج، با شیوع ویروس کرونا از اسفند سال گذشته برنامه های اردویی راهیان نور تعطیل و اردوها و زیارت های مجازی جایگزین سفر حضوری به این مناطق شد.  شرهانی، قلاویزان، میمک، سه راهی جندالله و قرارگاه حضرت امیرالمومنین (ع) در بانروشان از جمله مناطق عملیاتی و یادمان های زیارتی استان ایلام هستند.  استان ایلام در زمان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بیش از سه هراز شهید و ۱۱ هزار جانباز و ۳۰۰ آزاده را تقدیم کرد که نسبت به جمعیت بیشترین ایثارگر کشور را به خود اختصاص داده است.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات