راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش بسزایی دارد

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت: اردوهای راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی آن به نسل های آینده نقش بسزایی دارد.
کد خبر: ۹۴۲۳۱۱۴
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،مهدی علی اکبر زاده  در بازدید از زیارتگاه ایثار در قلاویزان مهران اظهار کرد: همه مدیون خون پاک شهدای عزیز هشت سال دفاع مقدس هستیم و ما به عنوان متولیان امور فرهنگی کودکان و نوجوانان در تبیین و معرفی شخصیت‌ها و اهداف متعالی دفاع مقدس به جوامع هدف وظایفی بزرگ داریم.

وی با مهم شمردن برنامه‌های راهیان نور برای کودکان و نوجوانان، افزود: همه باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس به نسل‌های آینده تلاش کنیم.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در ادامه با اشاره برنامه‌های این کانون در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: این کانون در قالب انتشار کتاب‌، فیلم‌های آموزشی و سرگرمی و همچنین در قالب داستان‌های که توسط مربیان آموزش دیده در مراکز کانون پرورش فکری به کودکان و نوجوانان ارائه می‌شود این فرهنگ را منتقل می‌کند.

استان ایلام ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و دارای ۷ یادمان دفاع مقدس است که هرساله پذیرای کاروان‌های راهیان نور و مسافران از سراسر کشور است.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار