فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

90 میلیارد ریال برای یادمان های شرهانی و قلاویزان هزینه می شود

معاون عمرانی استانداری ایلام به همراه فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان از یادمان های قلاویزان در شهرستان مهران و شرهانی در شهرستان دهلران بازدید کرد‌ند.
کد خبر: ۹۴۲۳۹۲۸
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، معاون عمرانی استانداری ایلام به همراه فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، فرمانداران مهران و دهلران، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ایلام و مدیرکل دفتر فنی استانداری ایلام روز گذشته از یادمان های قلاویزان در شهرستان مهران و شرهانی در شهرستان دهلران بازدید کرد‌ند.

سردار شاکرمی در این بازدید، ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت یادمان های استان ایلام، میزان حضور زائران و توسعه زیرساخت های یادمان های دفاع مقدس استان گفت: در این مرحله ۹۰ میلیارد ریال برای یادمان های شرهانی و قلاویزان هزینه خواهد شد. از این مبلغ ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری و ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی است.

وی ادامه داد: این مبلغ برای تقویت زیرساخت های یادمان ها و تکمیل حسینه ها، مرمت پل ها و جاده های منتهی به یادمان ها بخصوص عملیات روکش ۲۵ کیلومتر آسفالت مسیر جاده شرهانی هزینه خواهد شد.

هژبری، معاون عمرانی استانداری ایلام نیز در حاشیه این دیدارها گفت: توسعه و پیشرفت زیرساخت یادمان های دفاع مقدس اولویتی اساسی است.

وی اظهار کرد: بهسازی فضای کلی یادمان ها برای پذیرای مهمانان و زائران و کاروان های راهیان نور امری اجتناب ناپذیر است.

معاون عمرانی استانداری ایلام افزود: مصمم هستیم یادمان های استان را در آینده نزدیک بطور کامل توسعه دهیم.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات