فرمانده سپاه ناحیه مهران؛

بازدید ۱۵ هزار زائرازیادمان های شهرستان مهران

فرمانده سپاه ناحیه مهران ازبازدید15هزار زائر از یادمانهای شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۲۴۷۴
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،سرهنگ" فرهاد امینی"، فرمانده سپاه ناحیه مهران گفت : شهر مهران در 85 کیلومتری جنوب غربی ایلام و در بخش گرمسیری این استان واقع شده است . این شهرستان در کنار جاذبه های تاریخی و طبیعی و مذهبی بخاطر دارا بودن نقاط حماسی و یادمانی دوران دفاع مقدس همه ساله در این ایام شاهد حضور زائرین راهیان نور می باشد.

سرهنگ فرهاد امینی فرمانده سپاه ناحیه مهران در خصوص میزان آمادگی شهرستان و دست اندرکاران راهیان نور اظهار داشت: ستاد راهیان نور شهرستان به ریاست فرماندار مهران و دبیری سپاه ناحیه مهران و عضویت تمام ادارات متولی امورات فرهنگی و خدمات رسان تشکیل شده است. لذا با همت مسئولین شهرستانی حمایت های لازم فراهم شده است.ایشان در ادامه گفت :

وی افزود:به منظور استقبال مطلوب و فراهم شدن شرایط " زیارت بامعرفت " زائرین گرانقدر ، مدیریت حفظ آثار و مدیریت راهیان نور سپاه ناحیه نسبت به سازماندهی خادمین برادر و خواهر اقدام نموده است.

فرمانده سپاه ناحیه مهران ادامه داد:راویان رزمنده و راویان جوان آموزش دیده هم در یادمان شهدای قلاویزان نسبت به بیان وقایع دوران دفاع مقدس برای زائرین اقدام می کنند تا گوشه ای از رسالت خود در جهاد تبیین را انجام دهند.

وی گفت:به همت گروه نمایش راد که متشکل از هنرمندان خوب شهرستان مهران است در محل یادمان نمایش با موضوعات دفاع مقدس برای زائرین اجرا می گردد.

امینی بیان داشت:حضور نسل های مختلف به خصوص جوان ونوجوان در قالب خادم و زائر در این ایام در محل یادمان شهدای قلاویزان و معراج الشهدای مهران ( واقع در تپه شنی که میزبان پیکر مطهر ده شهید تفحص شده است) نشان دهنده جذابیت نام و راه شهداء برای آنها و همچنین نقش آفرینی نسل های تربیت شده انقلاب در عرصه دفاع از ارزشها می باشد.

وی افزود:بی شک هنوز خاک مهران امانتدار پیکرهای مطهر شهدایی است که تفحص نشده اند رزمندگان لشکرهای عملیاتی ۱۷ علی بن ابیطالب ، ۲۷ محمد رسول الله ، ۲۵ کربلا، ۱۰ سیدالشهداء ، لشکر۴۱ ثارالله، لشکر ۵ نصر ، ۲۱ امام رضا ، لشکر ۱۱ امیرالمومنین (ع) و ... ذی خاطره جای جای مهران هستند لذا ضمن دعوت از آنها جهت حضور ،قطعا بیان حال و هوای جبهه توسط راویان رزمنده آن یگان ها به کیفیت زیارت زائرین در محل یادمان شهدای قلاویزان کمک می کند.

فرمانده سپاه مهران در پایان گفت از نیمه دوم اسفند تاکنون تعداد 15 هزار زائر از سراسر کشور در یادمان های دفاع مقدس این شهرشتان حضور پیدا کرده اند.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات