نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: تولید لازمه حرکت چرخ های اقتصادی است.
کد خبر: ۹۴۲۲۵۲۳
|
۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام "الله نور کریمی تبار"،نماینده ولی فقيه در استان وامام جمعه ایلام در گفتگو با خبرنگاران گفت:با توجه به شرایط هر زمان، شعارهای سال از سوی رهبر معظم انقلاب بعنوان چراغ راه و محور برنامه ها و اولویت ها قرار می گیرد که مسئولان باید شعار سال را به صورت عملی محقق سازند.

وی اظهار کرد:نامگذاری های سال های اخیر با محوریت اقتصاد نشان از توجه جدی رهبر انقلاب به وضعیت اقتصادی و معیشتی دارد ،  همچنین در سال های اخیر تولید به عنوان محور از سوی ایشان مطرح شده که نشان از نقش تولید در توسعه اقتصادی دارد.

امام جمعه ایلام افزود:برای تولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرین  نیاز است و اگر این مهم محقق شود، بسیاری از مشکلات کنونی مرتفع می گردد.

کریمی تبار در ادامه گفت: توجه به شرکت های دانش بنیان و ایجاد اشتغال از جمله مواردی هستند که به عنوان شعار سال معرفی شده ودر عین حال از جمله مسائلی هستند که باید سرلوحه مسئولان برای برنامه ریزی قرار گیرد.

وی بیان داشت :استان ایلام بعنوان یکی از استان های کمتر توسعه یافته نیازمند پشتیبانی های بیشتری است و امیدواریم در سال جاری با جهش تولید و رفع موانع شاهد کاهش بیکاری و شکوفایی هر چه بیشتر اقتصاد باشیم.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات