نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

تولید دانش بنیان نسخه شفابخش اقتصاد ایران / جنگ فرهنگی از جنگ سنگر به سنگر نیز مهم‌تر است

امام جمعه ایلام تاکید کرد: شعار سال ۱۴۰۱ و تولید دانش بنیان نسخه شفابخش اقتصاد ایران است.
کد خبر: ۹۴۲۵۳۱۴
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام والمسلمین "الله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در ادامه سلسله نشست های گفتمانی چراغ راه با جمعی از صنعتگران اصناف و مهندسین، گفت: برای تحقق شعار سال همه باید تلاش کنیم و مسئولین پای کار باشند چرا که امروزه تولیدی می تواند رقابت پذیر باشد و اشتغال زایی کند که دانش بنیان باشد.

وی با اظهار تاسف از آمار بسیار پایین شرکت های دانش بنیان در استان ایلام نسبت به آمارهای کشوری اظهار کرد: مسئولین باید جوابگوی این عملکرد ضعیف در حوزه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان باشند و موانع پیش روی این جوانان خلاق را بردارند.

امام جمعه ایلام افزود: یکی از مهم‌ترین مشکلات و موانع تولید در ایلام تامین زمین برای اجرای طرح‌های سرمایه گذاران است که متاسفانه استان ایلام در این زمینه کوتاهی می‌کند و مسئولین برای رفع این موانع باید فکری کنند و زمین مناسب را با زیرساخت های لازم در اختیار سرمایه‌گذار قرار بدهند که اگر چنین نشود همین دور باطل تکرار خواهد شد و سرمایه‌گذارانی که وارد استان می شوند پس از مدتی آن را ترک می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با عنوان اینکه انقلاب اسلامی هم در برابر معیشت و هم در برابر دین مردم مسئولیت دارد، عنوان کرد: دشمنان خیلی برای نابودی این انقلاب تلاش و هزینه کردند و با وجود برتری ها و توانمندی های ما در عرصه میدانی و عملی، دشمن جوری تبلیغ کرده که نقاط قوت جمهوری اسلامی به نقاط ضعف تبدیل شود و ذهن نسل جوان ما را مهندسی و مدیریت کرده و آنچه که خود می‌خواهد را در ذهن او ترویج می‌کند.

وی افزود: اهمیت جنگ فرهنگی از تصرف سرزمین و جنگ سنگر به سنگر نیز مهم‌تر است و در قرآن کریم از این جنگ به جهاد کبیر یاد شده است که فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر قطعی و فوری بودن جهاد تبیین نیز نشان از اهمیت این موضوع دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تصریح کرد: دشمن سرمایه‌گذاری و تلاش زیادی برای ناامید کردن مردم ما کرده است و اگر نجنبیم و آورده های ایرانی و اسلامی کشور را برای نسل جوان تبیین نکنیم، با متلاشی شدن خانواده، از خود بیگانگی و بحران هویت روبه‌رو خواهیم شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار