بازدید ۵۰ هزار نفر از یادمان های دوران دفاع مقدس در ایلام

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام گفت: ۵۰ هزار نفر از یادمان های دوران دفاع مقدس در ایلام بازدید کردند.
کد خبر: ۹۴۲۲۶۶۳
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵

سرهنگ نصراللهی، معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام در حاشیه بازدید از یادمان شرهانی دهلران گفت: تدابیر و امکانات لازم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی مناطق عملیاتی دفاع مقدس در یادمان های قلاویزان ، سه راهی جندالله و بانروشان در شهرستان مهران و یادمان شرهانی ، سیدالشهداء ، والفجر یک و شهید باقری در شهرستان دهلران پیش بینی شده که هموطنان عزیز از سراسر کشور به صورت خانوادگی و کاروانی می توانند از آنها بازدید کنند.

نصراللهی استقبال مردم را از راهیان نور ایلام را خوب ارزیابی کرد و گفت: از ابتدای اسفند تاکنون تعداد ۵۰ هزار نفر از مناطق عملیاتی استان ایلام بازدید کرده اند.

وی ادامه داد: با توجه محدودیت های مربوط به کرونا و لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی تعداد ۲۵ هزار نفر از دانش آموزان به صورت حضوری و تعداد ۲۹۵ هزار نفر هم بصورت مجازی آفلاین و ۴۲ هزار نفر هم بصورت آنلاین از راهیان نور بازدید کردند.همچنین تعداد ۲۶۰۰ نفر از دانشجویان نیز در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات