خبرهای داغ:
راوی دوران دفاع مقدس:

راه رسیدن به اهداف، پیوند با آرمان‌های شهداست

همدان-راوی دوران دفاع مقدس با بیان اینکه راه رسیدن به اهداف، پیوند با آرمان‌های شهدا است، گفت: تنها راهی که می‌توان جوانان پرشور، انقلابی و شهادت طلب را با آرمان‌های انقلاب آشنا کرد، برگزاری راهیان نور است.
کد خبر: ۹۴۲۲۷۵۶
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰

نبی اله شامخی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: برای اولین بار سال ۶۲ زمانی که ۱۵ سال سن داشتم بعد از پایان امتحانات سال سوم راهنمایی وارد جنگ شدم و تا پایان جنگ در مناطق جنگی حضور داشتم و پس از آن به عضویت سپاه درآمدم.

وی افزود: در حال حاضر بازنشسته سپاه هستم و ۲۰ سال است که روایتگر دوران دفاع مقدس به همراه گروه راهیان نور هستم.

راوی دوران دفاع مقدس با اشاره به تاثیرات کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی عنوان کرد: به طور قطع و یقین وجود این کاروان‌ها تاثیر بسزایی در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و آرمان‌های شهدا در جامعه کنونی و نسل آینده دارد.

وی با تاکید بر اینکه در همه برنامه‌های سیاسی، اقتصادی و ... هر  زمانی که به دنبال آرمان‌های شهدا بودیم و همانند شهدا و رزمندگان عمل کردیم پیروز شدیم، ابراز کرد: هر وقت که از آرمان و اهداف شهدا دور شدیم نتوانستیم به اهداف خودمان برسیم و شکست خوردیم و به ما ثابت شده است.

شامخی با بیان اینکه راه رسیدن به اهداف، پیوند با آرمان‌های شهدا است، تاکید کرد: ما به روحیه شهامت، شجاعت، سلحشوری و شهادت طلبی در این نسل و نسل‌های آینده نیاز داریم و تنها راهی که می‌توان جوانان پرشور، انقلابی و شهادت طلب را با آرمان‌های انقلاب آشنا کرد، برگزاری همین راهیان نور است.

وی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس که امکانات خوبی نداشتیم، این کمبودها تاثیری بر روحیه ما نداشت و هیچ وقت کم نمی‌آوردیم، چون دست خدا در دست رزمندگان بود.

این راوی دفاع مقدس با بیان اینکه اردوهای راهیان نور تاثیر بسزایی بر قشرهای مختلف داشته و بر افکار نیز تاثیرگذار بوده است، عنوان کرد: این حرکت ارزشی، ارزش و برکات زیادی را به همراه دارد.

وی اظهار داشت: باید از این زمان و مکانی که در اختیار ما قرار گرفته به نحو احسن استفاده کرده و مطالب را به نحو احسن و مطلوب انتقال دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار