خبرهای داغ:
اسدآباد-رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و دبیر طرح سلامت نوروزی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از انتقال ۳۰ مصدوم تصادف در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۲۸۲۹
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲

بهمن اشرفیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با اشاره به فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده توسط مدافعین سلامت در حوزه پیش بیمارستانی اظهار کرد: از ۲۵ اسفند ماه سال 1400، ۱۳۰ مورد ماموریت کارشناسان فوریت‌ها ثبت شده است.

وی افزود: ۳۰ مصدوم تصادفی انتقالی به بیمارستان، ۲۰ مورد تشنج افت قند خون و...، ۹ مورد مشکل تنفسی و تنگی نفس، هشت مورد انواع مسمومیت‌های دارویی و...، هفت مورد قلبی و فشار خون و پنج مورد کاهش سطح هوشیاری از جمله فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده در ایام نوروز بوده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و دبیر طرح سلامت نوروزی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد ادامه داد: در این مدت سه مورد سقوط از ارتفاع و یک مورد زایمان موفق و یک مورد انتقال مادر باردار نیز انجام گرفته است.

وی در خصوص استقرارها و حوادث ویژه اورژانس ۱۱۵ گفت: در ۱۰ روز ابتدایی طرح استقرارها شامل استقرار در جاده یک هزار نفر ساعت، آمبولانس‌های مستقر ۶ آمبولانس، همکاری دانشجویان چهار نفر، انفجار منزل مسکونی یک مورد، تصادف تعداد بالا و دارای کشته نیز دو مورد بوده است.

اشرفیان عنوان کرد: طی این ایام، تعداد بسیاری از مسافرین به پایگاه‌های در مسیر مراجعه کرده و خدمات فوریت‌های پزشکی دریافت کرده‌اند که بیشترین تعداد مراجعه حضوری مربوط به پایگاه گردنه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات