خبرهای داغ:

حضور معاون توسعه وزیر بهداشت در اسدآباد

اسدآباد-در دومین روز از سال ۱۴۰۱، معاون توسعه، منابع و برنامه‌ریزی وزیر بهداشت به همراهمدیرکل دفتر منابع فیزیکی این وزارتخانه در اسدآباد حضور یافتند.
کد خبر: ۹۴۲۲۳۲۸
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، در دومین روز از سال ۱۴۰۱، دکتر بهروز رحیمی، معاون توسعه، منابع و برنامه‌ریزی وزیر بهداشت به همراه مهندس ساکی، مدیرکل دفتر منابع فیزیکی این وزارتخانه در اسدآباد حضور یافتند.

در جلسه برگزار شده این دو مقام با نماینده، فرماندار و رییس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد در خصوص اهم پروژه‌های در حال احداث و در دست ساخت دانشکده از جمله بیمارستان حضرت امیرالمؤمنین (ع)، دانشکده پرستاری، مراکز بهداشتی و درمانی، ساختمان ستاد اداره حوادث و فوریت‌های پزشکی تبادل نظر و اقدامات انجام شده و همچنین مطالبات مورد نیاز از وزارت متبوع صحبت شد.

معاون توسعه، منابع و برنامه‌ریزی وزیر بهداشت در این جلسه به جدیّت مقام عالی وزارت بر اتمام پروژه‌های ناتمام با تأکید بر پروژه‌های بهداشتی اشاره کرد و در خصوص اتمام پروژه دانشکده پرستاری شهرستان اسدآباد در آینده نزدیک اطمینان خاطر داد.

رحیمی همچنین از تلاش‌ها و پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تجلیل کرد.

در ادامه نیز معاونین درمان، توسعه و بهداشت دانشکده با ارائه گزارش عملکردی از حوزه تابعه خود، درخواست خود را در خصوص نیازهای دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به معاون وزیر بهداشت عنوان کردند.

گفتنی است؛ رحیمی معاون توسعه، منابع و برنامه‌ریزی وزیر بهداشت از سایت در دست ساخت دانشکده پرستاری اسدآباد نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات