امام جمعه اردبیل:

برنامه‌های اساسی برای پیشرفت استان اردبیل تدوین و اجرایی شود

امام جمعه اردبیل گفت: خدمتگزاری به مردم باید به صورت ویژه و عملیاتی باشد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای بهبود وضعیت معیشتی استان جامه عمل بپوشانیم.
کد خبر: ۹۴۲۲۹۳۸
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲

برنامه‌های اساسی برای پیشرفت استان اردبیل تدوین و اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی در دیدار با استاندار اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر رفع مشکلات معیشتی مردم بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت است و در این زمینه خدمتگزاری به مردم نیز باید به صورت ویژه و عملیاتی باشد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

وی بیان کرد: خدمت به مردم باید به صورت عملی باشد تا بتوان گرهی از مشکلات مردم برداشت چرا که در غیر این صورت نمی‌توانیم در حل مشکلات مردم را برطرف کنیم و در بهبود وضعیت معیشتی مردم مشارکت داشته باشیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است و باید مورد توجه واقع شود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: توسعه فضای سبز و درختکاری و تعیین تکلیف باغ شریعت و پادگان اردبیل و ساماندهی جاده‌های استان و مدیریت مصرف آب از اهم مواردی است که باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی در این زمینه برای توسعه و پیشرفت استان گام برداشته شود و با تدوین برنامه‌های اساسی اقدامات لازم مبنای کار قرار گیرد.

عاملی اظهار کرد: تحقق شعار سال مبنی بر فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید امام جمعه اردبیل است که به همین منظور برنامه‌ریزی شده تا با اجرای نهضت توسعه فضای سبز و درختکاری در استان خدمت‌رسانی به عموم مردم با تلاش ویژه مبنای کار قرار گیرد و بتوانیم خواسته و مطالبات مردم را برطرف کنیم.

در ادامه سیدحامد عاملی استاندار اردبیل نیز با اشاره به توجه ویژه به خدمت‌رسانی عمومی به مردم استان اظهار کرد: بازگشایی باغ شریعت اردبیل با هدف تحقق این موضوع در دستور کار قرار گرفته و با توجه به این که امام جمعه اردبیل نسبت به توسعه فضای سبز و درختکاری در استان توجه ویژه‌ای نشان می‌دهد برنامه‌های خوبی در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی افزود: پروژه‌های مختلفی در بخش‌های مختلف استان در حال اجراست که در این زمینه درصدد هستیم با تحقق مطالبات مردمی به عنوان یک اولویت اساسی و مهم گام برداشته و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

استاندار اردبیل گفت: حوزه معیشتی و محیط زیست با جدیت مورد توجه است و با توجه به این که حل مسائل و مشکلات مردم از اهم مواردی است که باید مورد توجه باشد باید برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و با عملیاتی کردن برنامه‌های موجود شبانه‌روز به فکر حل مشکلات باشیم و تحقق مطالبات به حق مردم استان را در اولویت قرار دهیم.

ارسال نظرات