خبرهای داغ:
با حضور مسئول بسیج سازندگی کشور رقم خورد

آغاز عملیات اجرایی ۱۰۰واحد مسکن محرومین در زیرکوه

امروز در شهرستان زیرکوه به نمایندگی از مرحله اول طرح ساخت مسکن محرومین کمیته امداد در استان خراسان‌جنوبی شروع عملیات اجرایی ۱۰۰ واحد در شهرستان زیرکوه صورت گرفت.
کد خبر: ۹۴۲۳۰۰۳
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، امروز هشتم فروردین‌ماه آغاز عملیات اجرایی طرح مسکن محرومین در روستای بارنجگان شهرستان زیرکوه با حضور سردار محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور رقم خورد.

فاز اول این طرح شامل ۱۰۰ واحد مسکونی با مشارکت کمیته امداد امام‌خمینی و مجری پروژه سازمان بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی است.

زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تفاهم‌نامه سه‌جانبه امضا شده بین بنیاد مسکن، کمیته امداد امام‌خمینی و بسیج سازندگی مبنی براینکه در طول مدت دو سال ۴۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در روستا‌ها و شهر‌های کوچک ساخته شود.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد دو مرحله ۵هزاری و در مجموع ۱۰هزار واحد فعالیت اجرایی و عملیات ساختمانی در استان‌های مختلف شروع شده‌است.

زهرایی گفت: امروز در شهرستان زیرکوه به نمایندگی از مرحله اول طرح ساخت مسکن محرومین کمیته امداد در استان خراسان‌جنوبی شروع عملیات اجرایی ۱۰۰ واحد را داشتیم و امیدواریم در بازه زمانی کوتاهی به سرانجام برسد.

وی ادامه داد: اولویت خودمان را در محرومیت‌زدایی بر این بگذاریم که مسئله مردم را خوب شناسایی کنیم و توسط مردم حل مسئله کنیم. یکی از موضوعات مسکن محرومین است مسکن محرومین در روستا‌ها علاوه‌بر پایداری مردم و مهاجرت معکوس به امید آفرینی منجر می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی کشور افزود: مبلغ تمام‌شده این تفاهم‌ها خیلی کمتر از مبلغی است که در بازار آزاد می‌بینید. مشارکت مردم، گروه‌های جهادی، خیرین و بسیج سازندگی را داریم و از امکانات، ماشین‌آلات و نظارت رایگان سپاه و بسیج بهره می‌بریم قیمت تمام‌شده مسکن محرومین به‌حدی می‌رسد که مطلوبیت برای مددجویان و کمیته امداد به‌عنوان کارفرما دارد.


انتهای پیام /

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها