فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام هادی(ع):

توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی در مهرشهر و کمال شهر تا پایان ماه رمضان

فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) از توزیع بیش از۱۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان و محرومان مناطق مهرشهر و کمالشهر تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۳۰۱۲
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ پاسدار شعبانی، فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) از توزیع بیش از۱۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان و محرومان مناطق مهرشهر و کمالشهر تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این بسته‌ها توسط بسیج سازندگی و خیرین و نهادهای حمایتی تهیه شده است، ادامه داد: ارزش ریالی هر بسته معیشتی حدود ۲۰۰هزار تومان است.

سرهنگ شعبانی با تاکید بر اینکه رزمایش کمک مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان است مطرح کرد: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان تلاش می‌کنیم تمام ظرفیت های سپاه و بسیج را سازماندهی کنیم تا بسته های معیشتی و بهداشتی، پس از تهیه و آماده سازی، به ترتیب اولویت میان نیازمندان توزیع شود.
فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) از اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای طرح غربالگری و کمک به افراد آسیب ‌دیده از کرونا نیز خبر داد و بیان کرد: خیران می‌توانند کمک‌های خود را به بسیج سازندگی ناحیه امام هادی (ع)  تحویل دهند و در این طرح خداپسندانه سهیم شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار