خبرهای داغ:
در قالب کاروان راهیان نور انجام شد؛

اعزام ۹۴ نفر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: ۹۴ نفر از شهرستان طبس به وسیله ۲ دستگاه اتوبوس و در قالب کاروان راهیان نور، به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۴۲۳۰۶۷
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ، سرهنگ دوم پاسدار علی خبازی،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در حاشیه این مراسم اظهار داشت: ۹۴ نفر از شهرستان طبس به وسیله ۲ دستگاه اتوبوس و در قالب کاروان راهیان نور، به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.


وی ادامه داد: این اردو در مجموع ۶ روز به طول می‌انجامد و یادمان‌ها و مناطق عملیاتی اروندکنار، شلمچه، هویزه ،دهلاویه ، فکه، طلائیه از جمله مناطقی است که مورد بازدید دانش‌آموزان قرار می‌گیرد که ۱۲ نفر از عوامل اجرایی مانند روحانی ، مسئول ایمنی ، مدیر اتوبوس، راننده و راوی نیز این کاروان را همراهی می‌کنند.


وی عنوان داشت: اعزام هر نفر به اردوی راهیان نور حداقل۱میلیون و ۳۰۰ هزار تومان هزینه دارد که مبلغ ۶۰۰ هزار تومان از خود فرد و ۷۰۰ هزار تومان از طرف ادارات و نهاد تامین اعتبار شده است.


خبازی افزود:نوروز امسال ۱۶ وسیله نقلیه شخصی با ظرفیت ۶۰ نفر اعزام شده اند که ۳ روز اسکان و غذا در مناطق عملیاتی برای این افراد رایگان می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها