خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر خبر داد

پرداخت ۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در ملایر

ملایر- مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر از پرداخت ۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی با سود چهار درصد و افتتاح ۱۵ کارگاه اشتغالزایی در سطح شهرستان توسط گروه‌های جهادی در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۳۳۲۰
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ حمیدرضا آقابیگی در جلسه حمایت از گروه‌های جهادی با اشاره به فعالیت‌های چشمگیر گروه‌های جهادی در سال گذشته، گفت: پرداخت ۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی با سود چهار درصد، افتتاح ۱۵ کارگاه اشتغالزایی در سطح شهرستان و ایجاد اشتغال برای حدود ۳۰۰ نفر بصورت مستقیم و فعالیت ۷۵ صندوق قرض الحسنه از جمله اقدامات گروه‌های جهادی در سال گذشته است.

وی از افزایش تعداد صندوق‌های قرض الحسنه شهرستان به ۱۰۰ عدد در سال جدید خبر داد و افزود: با توجه به شعار سال و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت اشتغال، تعداد کارگاه‌های اشتغالزایی نیز در سال جدید دو برابر خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر به تلاش شبانه‌روزی و بدون چشم داشت گروه‌های جهادی برای رفع نیاز‌های مناطق محروم اشاره و خاطرنشان کرد: در زمینه‌های ساخت مسکن به ویژه در مناطق روستایی و نیز در حوزه درمان موفقیت‌های چشمگیری داشتیم.

وی تامین جهیزیه توسط گروه‌های جهادی خواهران، تامین اقلام اساسی و بازسازی و مرمت منازل مسکونی محرومان را از دیگر اقدامات قابل ملاحظه گروه‌های جهادی در سال گذشته برشمرد و خواستار حمایت مدیران اجرایی شهرستان و دستگاه‌های ذیربط برای دو برابر شدن این اقدامات در سال جدید شد.

آقابیگی با اشاره به ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد با همکاری بنیاد مسکن، کمیته امداد و گروه‌های جهادی، گفت: عملیات اجرایی فاز نخست این پروژه شامل ساخت ۵۰ واحد مسکونی در هفته آینده کلنگ‌زنی می‌شود که شامل مددجویانی است که زمین داشتند، اما هزینه ساخت نداشتند.

وی نسبت به آغاز عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه نیز ابراز امیدواری کرد و افزود: برخی مددجویان فاز دوم در تأمین زمین مشکل دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار