خبرهای داغ:

سازمان بسیج جامعه زنان در پی حواشی بازی ایران و لبنان بیانیه ای را صادر کرد

بی نظمی های صورت گرفته در این امر به حدی مشهود است که جای هیچ گونه دفاعی را برای فدراسیون فوتبال نگذاشته است که البته ظاهرا مسئولین امر در این بخش کوچکترین نگرانی را ندارند!
کد خبر: ۹۴۲۳۳۳۳
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج جامعه زنان در پی حواشی بازی فوتبال تیم ملی ایران و لبنان در مشهد بیانیه ای را صادر کرد.

 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

 

برگزاری بازی تیم‌های ملی ایران و لبنان در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی قطر در مشهد مقدس موجبات بروز اتفاقاتی شد که خوراک رسانه‌ای به معاندان همیشه منتقد نظام مقدس جمهوری اسلامی داده و ندانسته یا از روی عمد و ناشی از جریان نفوذ دشمن موجب تکدر خاطر مردم گردید.

 

هر چند موضع گیری مسئولین نظام به موقع و از روی دلسوزی و در دقایق اولیه این اتفاق تلخ صورت گرفت اما این رخ داد باعث شد که شیرینی پیروزی و صعود تیم ملی را در ذایقه مردم محو نماید.

 

چیزی که بیش از همه کام ملت را تلخ نمود، بی حرمتی به زن مسلمان ایرانی بود که متاسفانه و با بررسی تصاویر منتشر شده معلوم است شخصی یا گروهی با قصد و نیت قبلی و استفاده از بی برنامگی‌های رخ داده توسط فدراسیون فوتبال، در این فرصت ایجاد شده بر علیه نظام موج سواری می‌نمایند و انتظار می‌رود که فردی که مسبب این اقدام شده است مشخص و معرفی گردد.

 

نکته مهم در این اتفاق تلخ این است که چرا باید از روی بی تدبیری مسئولین فوتبال کشور، مکانی برای برگزاری مسابقات درنظر گرفته شود که الزامات حداقلی برای این امر را نداشته و بدون هماهنگی‌های لازم اقدام به فروش بلیط به بانوان نموده است. از طرفی بی نظمی‌ های صورت گرفته در این امر به حدی مشهود است که جای هیچ گونه دفاعی را برای فدراسیون فوتبال نگذاشته است که البته ظاهرا مسئولین امر در این بخش کوچکترین نگرانی را ندارند!

 

از مسئولین فدراسیون می‌خواهیم به این سوال مهم پاسخ دهند که چرا اصرار بر برگزاری مسابقات فوتبال را در شهر مشهد مقدس داشته درحالی که هیچ گونه زیرساختی حتی برای حضور مردان نیز فراهم نبوده است؟ چرا باید درب‌های ورزشگاه در نیمه‌های بازی باز شود و حجم بسیاری از مردان وارد ورزشگاه شوند؟! آیا این بی برنامگی‌ها که موجب صدمات جدی به حیثیت نظام است جای استعفا‌ی مسئولین امر به جهت عذرخواهی از مردم را ندارد؟

حتی در موقع برگزاری مسابقه نیز موج عظیمی از هرج و مرج در داخل و خارج ورزشگاه وجود داشت. ضمن اینکه در این هرج و مرج به وجود آمده خبری از رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نبود. مسئولین فدراسیون از زمانی که سوت پایان بازی ایران و لبنان‌زده شد هیچ صحبتی و اقدامی در خصوص اتفاقات تلخی که برای تماشاگران رخ داد انجام ندادند.

 

تنها اقدام فدراسیون فوتبال در پی این اتفاق آن بود که بیانیه‌ای صادر کرد. این بیانیه که مشخص نیست توسط چه کسی یا چه کسانی نوشته شده ابهامات مربوط به حواشی تلخ بازی ایران و لبنان را بیشتر کرد. در بیانیه فدراسیون فوتبال تلاش شده این فدراسیون را در اتفاقات بازی ایران و لبنان بدون تقصیر جلوه دهد. در شرایطی که رئیس جمهور و دادستان کل کشور نسبت به این اتفاقات واکنش نشان داده، خواستار رسیدگی سریع شدند و در برهه‌ای که سرنوشت ساز‌ترین اتفاقات منطقه‌ای را شاهد هستیم و تیم تلاشگر دولت انقلابی تمام سعی خود را جهت سرافرازی ایران اسلامی و همچنین رفاه و آسایش مردم به کار بسته است؛ بروز این اتفاقات این شائبه را در ذهن تداعی می‌کند که گروهی متاسفانه از روی عمد قصد تخریب وجهه ایران اسلامی را در جهان داشته تا بتوانند معاندین را در راه رسیدن به مقصود بهتر همراهی نمایند؟!

 

در نهایت انتظار می‌رود در روز‌هایی که فدراسیون فوتبال به معنای واقعی بی‌در و پیکر است؛ هیئت رئیسه این فدراسیون در وهله اول بابت اتفاقات بازی ایران و لبنان عذرخواهی و حتی استعفا نموده و در ادامه زمینه را برای برگزاری هر چه سریع‌تر انتخابات این فدراسیون فراهم کنند

ارسال نظرات
آخرین اخبار