خبرهای داغ:
امام جمعه موقت همدان:

باید نسل جدید را به کتابخوانی ترغیب کرد

همدان-امام جمعه موقت همدان به روز کتاب کودک نیز اشاره کرد و گفت: نسل جدید را باید به کتابخوانی ترغیب کرد و مراقب فضای پرتنش مجازی باشیم.
کد خبر: ۹۴۲۳۴۷۱
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسن طاهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ با اکثریت آرا تثبیت شد، اظهار کرد: ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی است که امام راحل برای آن بسیار زحمت کشید و دشمنان زیادی پیدا کرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ادامه داد: این ماه برکات زیادی برای مردم به همراه دارد به نحوی که خداوند بستر هدایت خود را در این ماه عزیز قرار داده است.

امام جمعه موقت همدان خاطرنشان کرد: در طول سال، ماه رمضان با فضیلت‌ترین ماه‌ها است و هر روز و ساعت آن یک شخصیت و  موقعیت جدید برای انسان محسوب می شود.

وی تصریح کرد: ماه رمضان فرصتی است که برای آن دعوت شده‌اید، در این ماه از تقوای الهی پذیرایی می‌شوید، اراده شما به تقوا افزایش می‌یابد و تیزبینی و بصیرت مردم چند برابر می‌شود.

طاهری همچنین با اشاره به فرارسیدن روز طبیعت گفت: شهروندان از تخریب طبیعت و همچنین ریختن زباله در فضاهای طبیعی و سبز پیشگیری کنند.

وی افزود: جنگل‌ها، مراتع و محیط سرسبز طبیعی نعمتی است که خداوند به انسان ارزانی داشته است، بنابراین تخریب محیط زیست در حقیقت ناسپاسی در حق نعمت‌های خداوند است.

امام جمعه موقت همدان به روز کتاب کودک نیز اشاره کرد و اظهار داشت: نسل جدید را باید به کتابخوانی ترغیب کرد و مراقب فضای پرتنش مجازی باشیم.

وی تاکید کرد: فضای مجازی اگر کنترل نشود آسیب‌های زیادی به کودکان و نوجوانان می‌زند و خانواده‌ها با تشویق به کتابخوانی می‌توانند کودکان را راهنمایی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات