خبرهای داغ:

از ذبح گوسفند تا کمک های مومنانه به نیازمندان در روستا مومن آباد

همزمان با فرارسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان یک راس گوسفند به همت بسیجیان ذبح و همراه با بن های حمایتی بین خانواده های نیازمند توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۲۳۵۸۶
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و سلامتی و تعجیل در امر فرج امام زمان (عج) به همت اعضای گروه جهاد سازندگی شهید کاظم عاملو پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل العباس (ع) روستا مومن آباد در سرخه ذبح و بین خانواده های نیازمند در روستا توزیع شد.

ابوالفضل مومن آبادی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) روستا در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه یکی از دستورات پیامبر اکرم (ص) به مردم رسیدگی به فقرا، یتیمان و نیازمندان است اظهار کرد: از زمانی که کرونا شیوع پیدا کرده است، خیران و مردم نوع دوست مومن آباد همچون گذشته در حمایت از افراد بی بضاعت پیش قدم بوده اند.

او افزود: از صفات خوب مومن این است که به طور مداوم قربانی کند و آن را بین مستمندان توزیع کند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) در ادامه اضافه کرد: از زمان شیوع کرونا چندین مرتبه با یاری خیرین و بسیجیان ذبح گوسفند در سطح روستا انجام و بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

مومن آبادی بیان داشت: همچنین اهدای هفت بن خرید کفش به مبلغ یک میلیون 500 هزار ریال، 5 بن خرید از فروشگاه به مبلغ یک میلیون ریال و اهدای ۱۲ پاکت وجه نقد به ارزش 5 میلیون ریال به نیازمندان از دیگر اقدامات همدلانه انجام شده در سطح روستا بوده است.

او خاطرنشان کرد: این اقدامات با هماهنگی گروه جهاد سازندگی شهید کاظم عاملو و همکاری شورای فرهنگی روستا و خیرین انجام گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار