خبرهای داغ:
سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد

محکومیت بیش از ۶۱۴۷ میلیارد ریالی متخلفان طی سال ۱۴۰۰ در همدان

همدان-سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان از محکومیت بیش از ۶۱۴۷ میلیارد ریالی متخلفان طی سال ۱۴۰۰ در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۳۶۰۷
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

مرضیه یونسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار دکرد: در سال ۱۴۰۰ شعب تعزیرات حکومتی استان همدان در مجموع ۱۵ هزار و ۷۰۸ فقره پرونده رسیدگی کردند.

وی افزود: در این راستا تعداد ۱۳ هزار و ۵۷۹ فقره مربوط به تخلفات بخش کالا وخدمات با بیش از یک هزارو  ۱۵۰  میلیارد ریال جریمه، تعداد یک هزار و ۱۸۸ فقره مربوط به بهداشت، دارو و درمان با بیش از ۴ میلیارد ریال جریمه و تعداد ۹۴۱ فقره مربوط به قاچاق کالا و ارز با بیش از ۴ هزار و ۹۹۲ میلیارد ریال جریمه است.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان ابراز داشت: از مجموع تمام پرونده‌های ارسالی به تعزیرات حکومتی ۱۰۰ درصد تخلفات در حوزه کالا و خدمات، ۹۹ درصد پرونده‌های قاچاق کالا و ارز و ۱۰۰ درصد پرونده‌های بهداشت، دارو و درمان مورد رسیدگی و صدور حکم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بیشترین تخلف اعلامی به ترتیب عدم درج قیمت، گرانفروشی و عدم صدور فاکتور و واحد‌های صنفی با بیشترین تخلف به ترتیب خواروبار فروشی، نانوایی و مرغ فروشی بوده است.  

یونسی با بیان اینکه متخلفین در سال گذشته در مجموع بیش از ۶ هزار و ۱۴۷ میلیارد جریمه نقدی شدند، ضمن قدردانی از مردم و دستگاه‌های نظارتی عنوان کرد: تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir  برای اعلام گزارشات است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار