خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین

امروز ائتلاف انقلاب اسلامی میدان دار منطقه است/صدور انقلاب به جهان محقق شده است

سردار آتانی عنوان کرد: قدرت ائتلاف سازی انقلاب بر اساس مبانی دینی است و این ائتلاف میدان را در دست دارد و قوی تر از ائتلاف دشمنان در منطقه است.ما شریک غم مظلومان عالم هستیم و این را امام عزیزمان فرمودند که اسلام مرز و جغرافیا نمی شناسد و ما انقلابمان را به تمام جهان صادر می کنیم که این امر امام محقق شد.
کد خبر: ۹۴۲۳۶۵۶
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در همایش تبیین شعار سال ۱۴۱۰ که در جمع رزمندگان سپاه استان در حسینیه تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد بیان کرد: قدرت ائتلاف سازی انقلاب بر اساس مبانی دینی است و این ائتلاف میدان را در دست دارد و قوی تر از ائتلاف دشمنان در منطقه است.

وی گفت: ما شریک غم مظلومان عالم هستیم و این را امام عزیزمان فرمودند که اسلام مرز و جغرافیا نمی شناسد و ما انقلابمان را به تمام جهان صادر می کنیم که این امر امام محقق شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: دشمن در حوزه مسائل ایدئولوژی به نابودی رسید و ائتلاف سیاسی آن آسیب دیده است. اما در یک حوزه هنوز امیدوارند آن هم مولفه اقتصادی است و تدابیر مقام معظم رهبری در طول چند سال اخیر برای این بود تا تمدن نوین اسلامی زمینه ساز ظهور ولایت عظما شود.

سردار آتانی عنوان کرد: شعار این سال ها را باید فرمان بدانیم و به این سبب است که آن تمدن که از نخبگان و پیش قراولان انقلاب و مردم دنیا مطالبه می کند از این جنس است که باید دنیا را برای ظهور ولایت عظما آماده کنیم.

وی افزود: ما همچنان نیاز داریم با جامعه صحبت کنیم و خودمان در دل جامعه انقلابی تربیت شویم و اولین کار تقویت گفتمان انقلاب حول محور قرآن و اهل بیت(ع) و امامین انقلاب باشد و در واقع این گفتمان رایج ما باشد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه تصریح کرد: همه این تقویت گفتمان انقلاب باید به تربیت ما منجر بشود و اول باید خودمان تربیت شویم تا پاسداری کنیم و همه نیازها را هوشمندانه بسنجیم تا به اهداف عالیه جامعه متعالی برسیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار