خبرهای داغ:
سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین؛

دو هزار و ۹۸۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان قزوین انجام شد

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از انجام ۲ هزار و ۹۸۵ مورد بازرسی در طول ایام نوروز از واحدهای صنفی استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۳۸۰۴
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹

قزوین_ مجید رحمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اعلام این خبر بیان کرد: این تعداد بازرسی‌ها به تشکیل ۱۳۴ فقره پرونده تخلف منجر شده که بیشترین آن متعلق به شهرستان البرز است.

وی تصریح کرد: ۷۵ مورد از پرونده‌ها بر اساس شکایات مردمی تحت پیگیری قرار گرفته که امیدواریم این روند نظارتی از سوی مردم روز به روز افزایش یابد.

به گفته رحمانی، ارزش ریالی تخلفات صنفی صورت گرفته در ایام نوروز ۷۵ میلیون و ۱۹۶ هزار تومان بوده که بیشترین آن مربوط به گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی بوده است.

این مسؤول همچنین در به آمار بازرسی‌های سه ماهه سال ۱۴۰۰ نیز اشاره کرد و گفت: در این مدت هشت هزار و ۳۶۲ مورد بازرسی از واحدهای رصنفی استان قزوین صورت گرفت که با تشکیل 916 فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش سه میلیارد تومان جریمه صادر شده است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: نظارت و بازرسی از کالاهای اساسی به خصوص در ایام ماه مبارک رمضان همچنان ادامه دارد و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار