رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

تحقق شعار سال نيازمند توجه به دانش بنیان و تولید داخلی است

زنجان_حجت الاسلام ناصر گفت: توجه به ظرفیت جوان و نگاه بنیادی به آن ها موجب تحقق شعار سال و پیشرفت اقتصادی در جامعه می شود. 
کد خبر: ۹۴۲۳۹۲۱
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵

حجت الاسلام علی ناصر در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع)مبنی بر اینکه سه  چیز است که مردم همگی بدان نیازمندند: امنیت، عدالت و  فراوانی)،اظهار کرد: انسان دارای دو بعد جسمی و روحی است و جسم انسان طبق گفته حدیث شریفه امام صادق (ع) سه چیز را می‌طلبد و اگر این  سه نیاز برطرف نشود انسان دچار نوعی ضعف و ناامیدی می گردد. 

حجت الاسلام ناصر در ادامه تاکید کرد: اگر سه نیاز امنیت، عدالت و فراوانی فراهم شود انسان به سعادت اخروی می رسد. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه امنیت و آرامش از موضوعات مهم است، عنوان کرد :امنیت و سلامتی جز نعمت هایی است که تا زمانی که انسان آن را ازدست ندهد قدر آن را نمیفهمد . 

وی با اشاره به اینکه امنیت امروز جامعه را مدیون خون شهدا هستیم، تاکید کرد :تا زمانی که امنیت را از دست ندهیم قدردان آن نخواهیم بود و باید برای حفظ آن تلاش کرد. 

حجت الاسلام ناصر با بیان اینکه عدالت یکی از نیازهای بنیادین انسان هاست، گفت :متاسفانه در سال‌ های اخیر شاهد بی‌عدالتی های بسیاری در کشور بودیم و این موضوع موجب نارضایتی مردم شده است. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به کلمه خصب (فراوانی) ، افزود :معنی این کلمه همان معیشت و اقتصاد امروز است. 

وی با بیان اینکه انسان هایی که دچار افراط و تفریط در زندگی روزمره شده اند دچار یک ناآرامی خاص در زندگی هستند ، عنوان کرد :اسلام اقتصادی، اسلامی با عدالت و میانه رو است. 

حجت الاسلام ناصر با تاکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال 57 با رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید، اظهار کرد :هدف از انقلاب  حامی مستضعفین و عدالت محوری بود. 

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی هجمه های مختلف علیه کشور آغاز شد، ادامه داد :طی این چند سال اخیر دشمن موضوع اقتصاد را مورد حمله خود قرار داده است و با افزایش تحریم ها اقتصاد کشور را دچار بحران کرده است. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) طی سال های گذشته شعارهایی با محور اقتصاد را نامگذاری کردند ، تاکید کرد: در چندسال اخیر تاکید رهبری بر تولید و  اقتصاد مقاومتی بوده است. 

حجت الاسلام ناصر با اشاره به اینکه در جامعه ای که فراوانی و اقتصاد مساعد جریان داشته باشد مردم هم نیز همراه دولت و نظام خواهند بود، خاطرنشان کرد :خداوند متعال را شاکریم که همه مردم ایران با بصیرت هستند و توانسته اند بر تمام مشکلات اقتصادی فائق آیند . 

وی با بیان اینکه شعار سال جاری مبنی بر سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین است، افزود :مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر این شعار تاکید دارند و با موجود دولت انقلابی مستقر امیدواریم این شعار تحقق پیدا کند. 

حجت الاسلام ناصر با بیان اینکه اگر مسئولین و دولت از ظرفیت دانش بنیان و جوانان استفاده کنند دیگر وابسته به کشورهای بیگانه نخواهیم شد، تاکید کرد :تولیدات بر اساس دانش بنیان باشد قطعا اشتغال آفرین خواهد بود. 

وی با تاکید بر اینکه برای رسیدن به چشم انداز و پیشرفت گام دوم انقلاب نباید شعارهای سال صرفا مختص همان سال باشد بلکه باید  قدم‌هایی محکم برداشت تا سال های آینده  تداوم داشته باشد، گفت :توجه به ظرفیت جوان و نگاه بنیادی به آن ها موجب تحقق شعار سال و پیشرفت اقتصادی در جامعه می شود. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد :هدف رهبر انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از نام‌گذاری های شعار های سال بخصوص طی سال های اخیر حل مشکلات اقتصادی بوده است. 

وی با اشاره به اینکه علت ضعف اقتصادی جامعه توجه به کشورهای غربی و اروپایی بوده است، بیان داشت :متاسفانه دولت قبل به ظرفیت  و امکانات داخلی توجه ویژه ای نداشت و همین موضوع موجب بوجود آمدن مشکلات اقتصادی و معیشتی و نارضایتی مردم عزیز شده بود که با آمدن دولت مستقل و انقلابی بر سر کار و توجه به ظرفیت ها، جوانان، دانش بنیان این مشکلات به لطف پروردگار متعال حل خواهد شد. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه تولید راه حل مشکلات اقتصادی امروز جامعه است، عنوان کرد :زمانی که تولید اتفاق بیفتد اشتغال و رشد اقتصادی نیز افزایش پیدا می‌کند. 

حجت الاسلام ناصر با بیان اینکه اگر موضوع تولید داخلی تحقق پیدا کند موجب کاهش تورم مي شود، خاطرنشان کرد :معیشت و اقتصاد افزایش پیدا می‌کند و نارضایتی و ناامیدی کاهش  می یابد. 

تحقق شعار سال نيازمند توجه به دانش بنیان و تولید داخلی است

وی با اشاره به اینکه اگر تولید و اشتغال در جامعه افزایش پیدا کند دچار نوعی اعتماد به نفس ملی در کشور می‌شود، افزود :تولید داخلی در هر زمینه باعث عزت و سربلندی نظام می‌شود. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد :اگر مسئولین طبق شعار رهبر انقلاب اسلامی (مدظله العالی) قدم بردارند قطعا شاهد پیشرفت و آبادانی در کشور خواهیم شد. 

حجت الاسلام ناصر در پایان با بیان اینکه دشمن به صورت جنگ ترکیبی وارد میدان شده است، خاطرنشان کرد :توجه به تولید داخلی و دانش بنیان و پیروی از ولی امر زمان خود می توان مقابل دشمن ایستادگی کرد و تمام نقشه های شوم دشمن را نابود کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار