خبرهای داغ:
نهاوند-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از فعالیت ۳۰ گروه جهادی طی نوروز ۱۴۰۱ در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۳۹۴۸
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی مختاری در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: شهرستان نهاوند دارای ۱۸۰ گروه جهادی شناسنامه‌دار است که در نوروز ۱۴۰۱ در عرصه‌های مختلف مشغول خدمت‌رسانی به مردم نهاوند بودند.

وی افزود: در پنج روستای شهرستان نهاوند گروه‌های جهادی بقیه الله (عج)، گروه جهادی شهید ترکمان، گروه جهادی شهید کرم رضا چگینی، گروه جهادی شهید سلگی در بخش خزل و گروه جهادی بسیج فرهنگیان نهاوند مشغول به فعالیت در عرصه عمرانی بودند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: یک هزار و ۷۶۵ بسته مومنانه، کمک هزینه درمان به مبلغ ۳ میلیون تومان و همچنین اهدا ۹۵ دست لباس کامل برای افراد شناسایی شده توسط گروه‌های جهادی توزیع شد.

وی ادامه داد: برای زوج‌های جوان شناسایی شده نیز مبلغ ۷ میلیون تومان و ۳ تخته فرش و گاز و هچنین مبلغ ۲۰ میلیون تومان برای افراد نیازمند به صورت نقدی اهدا شد.

مختاری عنوان کرد: همچنین در قالب طرح‌های سه‌شنبه‌های مهدوی تعداد ۶۰۰ پرس غذا و ۸ رأس گوسفند ذبح و بین نیازمندان در ایام نوروز توزیع شد.

وی در پایان گفت: گروه‌های جهادی به عنوان سفیران کار و تلاش و خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم در دورافتاده‌ترین نقاط با اخلاص و پای کارآوردن همه توان و ظرفیت به دنبال رفع فقر و محرومیت هستند و همه توان خود را در این راستا پای کار آورده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات