خبرهای داغ:

برگزاری کارگاه آموزشی و توانمندسازی توسط گردان119امام حسین(علیه السلام) برگزار شد.

به منظور حفظ و ارتقاء سطح آمادگی نیروهای گردان119امام حسین(علیه السلام) , کارگاه آموزشی و توانمندسازی در محل سالن کنفرانس امامزاده آقاعلی عباس(علیه السلام) برگزار گردید
کد خبر: ۹۴۲۴۱۸۳
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر14امام حسین(علیه السلام) به منظور حفظ و ارتقاء سطح آمادگی نیروهای گردان119امام حسین(علیه السلام)  , کارگاه آموزشی و توانمندسازی در محل سالن کنفرانس امامزاده آقاعلی عباس(علیه السلام)  برگزار گردید.

فرمانده گردان در این خصوص افزود: این برنامه با هدف حفظ و ارتقای آمادگی های مختلف نیروها و فرماندهان در سالن کنفرانس امامزاده آقاعلی عباس (علیه السلام)  برنامه ریزی و اجرا گردید که علاوه بر کلاس آموزش, نسبت به برنامه های سال جدید توجیه گردیدند.

وی در ادامه افزود: پیام مشترک همه این برنامه ها به دشمنان نظام و انقلاب این بود که در صورت هرگونه تجاوز و تهدیدی از جانب دشمنان برای این مرز و بوم و فرزندان این نظام پاسخی قاطع و کوبنده به آنان خواهند داد.

گفتنی است علاوه بر  کلاسهای فوق، مباحث عقیدتی و سیاسی توسط روحانیت محترم گردان برگزار گردید ، این برنامه با برگزاری نماز جماعت در جوار امامزاده آقا علی عباس(علیه السلام) و ضیافت افطاری  به پایان رسید.

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار