خبرهای داغ:

بخشدار مرکزی و معاون جدید سیاسی امنیتی فرماندار اسدآباد معرفی شدند

اسدآباد-در مراسمی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی بخشدار مرکزی و معاون جدید سیاسی امنیتی فرماندار اسدآباد معرفی شدند.
کد خبر: ۹۴۲۴۲۶۳
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیین تکریم و معارفه معاون جدید سیاسی امنیتی فرماندار اسدآباد و  بخشدار جدید مرکزی این شهرستان با حضور مدیرکل سیاسی استانداری همدان و مسئولین شهرستان اسدآباد برگزار شد.

امام جمعه اسدآباد در این آیین از افراد معارفه شده خواست با رصد و شناسایی کمبودها و مشکلات هرچه سریع‌تر وارد فاز خدمت‌رسانی شوند.

حجت الاسلام حسینی مجد تصریح کرد: مردم قدردان هستند و سپاسگزار مسئولین وظیفه‌شناس خواهند بود.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان نیز گفت: با عزم راسخ و همدلی می‌توان خدمت‌رسانی خوبی به شهروندان داشت که این مهم می‌تواند مایه بالندگی جامعه شود.

مسلم مخفی ابراز امیدواری کرد: مناصب حکومتی که با جانفشانی شهدا به ما رسیده است باید دارای دو حسن عزت باشد و آن دوری از اهل نفاق و دورویی است.

فرماندار اسدآباد نیز در این آیین با اشاره به اینکه امنیت پایدار به عنوان یک شاخص در شهرستان مطرح است، بیان کرد: در سایه وفاق و همدلی وضعیت خوبی در شهرستان توأم با وحدت برقرار است.

سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر استفاده از نیروهای جوان و بومی گفت: مدیران امیدآفرینی را سرلوحه کار خود قرار داده و با کار جهادی انتظارات به حق مردم را پیگیری کنند‌.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات لیلا امیدی، جلال زارع به عنوان معاون جدید سیاسی امنیتی فرماندار اسدآباد منصوب شد و همچنین با تقدیر از زحمات سلیمان نظری دوست، دانش شاهسوند نیز به عنوان بخشدار جدید مرکزی شهرستان اسدآباد معرفی شد.

ارسال نظرات