خبرهای داغ:

25 بسته معیشتی به خانواده های نیازمند در لاسجرد اهدا شد

به همت بسیجیان پایگاه آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه 25 بسته معیشتی همراه با کمک های دارویی و تامین بخشی از جهیزیه نوعروس به خانواده هی نیازمند در روستا اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۲۴۵۵۷
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه 25 بسته معیشتی به همت بسیجیان پایگاه مقاومت آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه تهیه و توزیع شد.

راضیه شهادت فرمانده پایگاه مقاومت آمنه (س) در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و دستگیری از خانواده های نیازمند همزمان با ماه مبارک رمضان 25 بسته معیشتی هر بسته به ارزش 5 میلیون ریال به خانواده های میازمند در روستا اهدا شد.

او با بیان اینکه کمک های زیادی به خانواده در نوروز امسال نیز انجام شد، افزود: تا پایان ماه مبارک نیز در قالب طرح و برنامه های مختلف از خانواده های نیازمند حمایت خواهیم کرد.

فرمانده پایگاه مقاومت آمنه (س) بیان داشت: اهدای وسایل اولیه به یک نوعروس به ارزش 30 میلیون ریال و پرداخت هزینه های دارویی به ارزش 7 میلیون ریال به یک خانواده نیازمند از دیگر اقدام مومنانه انجام شده به همت بسیجیان و گروه های جهادی بوده است.

شهادت بیان داشت: جمع آوری و بروز رسانی آثار شهدا و تدوین  فرهنگ نامه شهدا روستای لاسجرد و شهرستان سرخه  و  تحویل به ستاد کنگره سه هزار شهید سمنان نیز از جمله برنامه های اجرایی با مشارکت بسیجیان بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها